کنگره در برابر حمایت از AAP در بخشنامه مرکز دهلی سرسخت است

کنگره در برابر حمایت از AAP در بخشنامه مرکز دهلی سرسخت است

مرکز هیچ وقت را برای آوردن یک قانون خاص از دست نداد و فرماندار دهلی را که توسط مرکز منصوب می‌شود، داور نهایی این موضوع کرد. توییتر.

تنها چند روز پس از اینکه دادگاه عالی رای داد که دولت منتخب دهلی باید کنترل کاملی بر نقل و انتقالات و انتصابات بوروکرات ها در پایتخت داشته باشد، مرکز برای وضع قانون ویژه وقت خود را از دست نداد و باعث شد تا ستوان فرماندار که توسط مرکز منصوب می شود. ، داور نهایی در این موضوع. کنگره اصلی اپوزیسیون در مورد گسترش حمایت از حزب Aam Aadmi در این زمینه دو نظر دارد و انتظار می رود تصمیم نهایی در روز سه شنبه اتخاذ شود.

نشستی با رهبران کلیدی کنگره از پنجاب و دهلی در حال حاضر بر سر فرمان انتقال بوروکرات ها در دهلی در جریان است. رهبران ارشد کنگره پارتاپ سینگ باجوا، آجی ماکن، ساندیپ دیکشیت و دیگران گمان می‌رود در این نشست شرکت کنند. به گفته افرادی که از تحولات آگاه هستند، حزب کنگره تاکنون تمایلی به حمایت از دولت AAP در این زمینه با ذکر چند عامل مهم نداشته است.

«حزب کنگره هیچ تصمیمی در مورد موضوع حکم صادر شده علیه حکم دادگاه عالی در مورد اختیارات دولت NCT دهلی در رابطه با انتصاب افسران نگرفته است. در همین زمینه با واحدهای دولتی خود و سایر احزاب همفکر خود مشورت خواهد کرد. کنگره به حاکمیت قانون اعتقاد دارد و در عین حال از رویارویی غیرضروری، شکار جادوگران سیاسی و کمپین های مبتنی بر دروغ علیه مخالفان سیاسی توسط هیچ حزب سیاسی چشم پوشی نمی کند.” به اتفاق آرا از AAP در مورد توقف این فرمان حمایت می کند.

مقالات مرتبط

دهلی

دولت دهلی بر خدمات کنترل دارد: دیوان عالی در مورد اختلاف قدرت دهلی-مرکز

دهلی

چگونه BJP و مسلمانان بی سر و صدا برای اصلاح حصارها کار می کنند

آجی ماکن، رهبر ارشد کنگره نیز، تا آنجا که رابطه AAP با BJP در مرکز پیش می‌رود، به مخالفت‌های آرویند کجریوال، رئیس‌جمهور دهلی پرداخته است. حزب او، همراه با BJP، قطعنامه ای را تصویب کرد که از مرکز درخواست کرد تا بهارات راتنا را از راجیو گاندی خارج کند. علاوه بر این، او از BJP هم در داخل و هم در خارج از پارلمان در مورد مسئله جامو و کشمیر حمایت کرد. این حمایت زمانی حاصل شد که J&K تقسیم شد و به یک قلمرو اتحادیه تقلیل یافت و مردم آن به مدت پنج سال از حق رای محروم ماندند.”

مکن همچنین تکرار کرد که کجریوال اولین کسی بود که قوانین بحث برانگیز ضد کشاورز را اجرا کرد. حزب او همچنین با نامزد مخالفان برای معاونت رئیس راجیا سبها مخالفت کرد و در عوض از نامزد مورد حمایت BJP حمایت کرد. حمایت کجریوال از BJP در گجرات، گوا، هیماچال، آسام، اوتاراکند، و در انتخابات اخیر کارناتاکا نیز توسط کنگره مطرح شده است، زیرا آنها در مورد حمایت از AAP در مورد حمایت از AAP به عنوان مرکز در مورد انتقال و انتقال و انتصاب بوروکرات ها

کنگره خاطرنشان کرده است که با حمایت از آرویند کجریوال، رئیس جمهور دهلی، این حزب در برابر تصمیمات افراد مستحکم متعددی مانند بابا صاحب امبدکار، پاندیت نهرو، سردار پاتل، لعل بهادر شاستری و اخیراً PV Narsimha Rao خواهد رفت.

رهبران کنگره همچنین گفته‌اند که اگر این فرمان اجرا نشود، کجریوال امتیاز منحصربه‌فردی را به دست می‌آورد که پیش از این از وزرای ارشد دهلی مانند شیلا دیکشیت، مدن لعل خورانا، صاحب سینگ ورما و سوشما سواراج محروم شده بود.

این مرکز طی یک فرمان، اداره خدمات ملکی سرمایه ملی را برای تصمیم گیری در مورد اعزام و جابجایی کارمندان دولت ایجاد کرده است. اعضای آن شامل وزیر ارشد دهلی خواهد بود که رئیس سازمان، وزیر ارشد و وزیر کشور اصلی خواهد بود. کلیه موضوعات مورد نیاز برای تصمیم گیری توسط مرجع با اکثریت آرای اعضای حاضر و رای دهنده تصمیم گیری می شود. در صورت اختلاف نظر، تصمیم سپهسالار قطعی است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام