گانگستر گلدی برار، تحت تعقیب در قتل سیدو موس والا، در فهرست تحت تعقیب ترین افراد فراری کانادا

گانگستر گلدی برار، تحت تعقیب در قتل سیدو موس والا، در فهرست تحت تعقیب ترین افراد فراری کانادا

گانگستر گلدی برار (L)، مغز متفکر قتل سیدو موس والا (R)، در کالیفرنیا بازداشت شد.

گلدی برار، دستیار نزدیک گانگستر لارنس بیشنوی و عامل اصلی قتل خواننده مشهور پنجابی، سیدهو موس والا، به لیست ۲۵ نفر از افراد تحت تعقیب کانادا اضافه شده است.

طبق گزارش ها، گلدی برار در لیست فراری ها در رتبه پانزدهم قرار دارد. برش به اندازه واقعی او نیز همراه با سایر فراریان در فهرست میدان یونگ دونداس تورنتو قرار گرفته است. همچنین، اعلامیه های تحت تعقیب آنها در بیلبوردهای ویدئویی در مجاورت نشان داده شد.

گلدی برار و لارنس بیشنوی متهم به برنامه ریزی برای قتل موس والا در منطقه مانسا پنجاب در 29 مه 2022 هستند.

کانادا: بیش از 155000 کارمند دولتی برای یکی از بزرگترین اعتصابات آماده می شوند

کارمندان دولت کانادا یکی از بزرگترین اعتصابات تاریخ این کشور را به راه انداختند

“خطر برای امنیت عمومی”

«تیم پشتیبانی فرار فراری اینترپل-اتاوا (FAST) ساتیندرجیت سینگ ‘گلدی’ برار فراری را به عنوان جدیدترین اضافه شده به لیست 25 برتر اضافه کرده است. در یک بیانیه رسمی آمده است که او موضوع تحقیقات پلیس سواره سلطنتی کانادا (RCMP) در مورد اتهامات ناشی از هند است.

همچنین بیان کرد که گمان می رود گلدی برار در کانادا باشد و خطری برای امنیت عمومی است. وی افزود: «جرایم ارتکابی توسط او در هند ماهیت بسیار جدی دارد.

گانگستر گلدی برار در قتل سیدو موس والاس در لیست ۲۵ نفری که تحت تعقیب هستند در کانادا تحت تعقیب هستند.
گرافیک: Pranay Bhardwaj

گزارشی توسط هندوستان تایمز گفت که اعلام اسامی 25 فراری، از جمله گلدی برار، در مراسمی به مناسبت پنجمین سالگرد برنامه بولو (مراقب باشید) در تورنتو انجام شد که از رسانه‌های اجتماعی، فناوری و مشارکت نوآورانه برای تشویق استفاده می‌کند. شهروندان در جستجوی افراد تحت تعقیب کانادا باشند.

هشدار Bolo در مورد Goldy Brar چه گفت؟

هشدار Bolo که روز دوشنبه صادر شد از اخطار قرمز اینترپل که سال گذشته برای Goldy Brar صادر شد، گرفته شد.

ساتیندرجیت سینگ، معروف به گلدی برار، به عنوان یک جوان 29 ساله، متولد شری موکتسار صاحب در پنجاب، با قد 1.75 متر و وزن 100 کیلوگرم. او یکی از دو شهروند غیر کانادایی در لیست است و دیگری از ایالات متحده است.

سال گذشته، اخطار قرمز پلیس بین‌الملل علیه برار که به اتهام قتل، توطئه جنایی، تهیه سلاح گرم غیرقانونی و اقدام به قتل در هند تحت تعقیب است، صادر شد.

جایزه برای دستگیری گلدی برار

750,000 دلار کانادا (تقریباً 4,53,20,265 روپیه) در مجموع جوایزی برای اطلاعات مردمی که منجر به دستگیری گلدی برار و سایر متهمان فراری شود ارائه شده است.

گلدی برار در سال 2017 با ویزای دانشجویی به کانادا رسید. یک روز پس از قتل موس والا، او در پستی در فیس بوک اعتراف کرد که قصد داشت انتقام قتل یک گانگستر دیگر را بگیرد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.