گروه حقوق مدنی مشاوره سفر در ایالت ایالات متحده صادر می کند

گروه حقوق مدنی مشاوره سفر در ایالت ایالات متحده صادر می کند

عیاشی ها در ساحل میامی، فلوریدا، فوتبال ساحلی روی شن و ماسه بازی می کنند. تصویر نمایندگی / خبرگزاری فرانسه

ایالت فلوریدا در جنوب شرقی ایالات متحده یک مقصد توریستی محبوب برای اکثر آمریکایی‌ها است، اما برخی از گروه‌های حقوق مدنی اکنون فکر می‌کنند که این مکان «خصومت‌آمیز برای سیاه‌پوستان» شده است.

انجمن ملی برای پیشرفت رنگین پوستان (NAACP)، یک گروه حقوق مدنی، با صدور یک توصیه مسافرتی به مردم هشدار داده است که به دلیل انتشار قوانینی که توسط فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس حمایت می‌شود، «خصومت آشکار با آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار» به فلوریدا سفر نکنند. ، افراد رنگین پوست و افراد LGBTQ+.”

NAACP به اتحادیه شهروندان آمریکای لاتین متحد و گروه حمایت از LGBTQ برابری فلوریدا در صدور مشاوره در این ایالت پیوست.

مقالات مرتبط

فرماندار

فرماندار ران دیسانتیس ترامپ را به دلیل اینکه ممنوعیت سقط جنین در فلوریدا “بیش از حد خشن” است مورد انتقاد قرار داد.

فرماندار

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا هفته آینده رسما وارد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا می شود

مدیر عامل و رئیس NAACP، دریک جانسون، گفت: “تحت رهبری فرماندار دیسانتیس، ایالت فلوریدا با سیاه پوستان آمریکایی دشمنی کرده و در تضاد مستقیم با آرمان های دموکراتیک است که اتحادیه ما بر اساس آن بنا شده است.”

او باید بداند که دموکراسی پیروز خواهد شد زیرا مدافعان آن آماده ایستادن و مبارزه هستند. ما عقب‌نشینی نمی‌کنیم و متحدان خود را تشویق می‌کنیم تا در نبرد برای روح ملت ما به ما بپیوندند.»

مشاور چه گفت؟

NAACP توصیه ای صادر کرد که در آن اظهار داشت: «فلوریدا آشکارا با آمریکایی های آفریقایی تبار، رنگین پوستان و افراد LGBTQ+ دشمنی می کند. قبل از سفر به فلوریدا، لطفاً درک کنید که ایالت فلوریدا کمک‌ها و چالش‌های پیش روی آمریکایی‌های آفریقایی تبار و سایر جوامع رنگین پوست را بی‌ارزش و به حاشیه می‌برد.»

در همین حال، لئون راسل، رئیس هیئت مدیره NAACP، گفت: «یک بار دیگر، رهبران ایالتی با الهام از نفرت، سیاست را بر مردم ترجیح دادند. فرماندار ران دیسانتیس و ایالت فلوریدا درگیر جنگی آشکار علیه اصول تنوع و فراگیری شده‌اند و هویت‌های مشترک ما را رد کرده‌اند تا به یک اقلیت خطرناک و افراطی متوسل شوند.

ما اجازه نخواهیم داد که حقوق و تاریخ ما به خاطر عظمت سیاسی گروگان گرفته شود. NAACP با افتخار علیه حملات مخرب در فلوریدا، علیه سیاهپوستان آمریکایی مبارزه می کند. راسل افزود: من هموطنان فلوریدیایی خود را تشویق می کنم که به این مبارزه برای محافظت از خود و دموکراسی بپیوندند.

دسانتیس چه کرده است؟

ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری‌خواه فلوریدا، و دولت او در ماه ژانویه، دوره تحصیلی مطالعات آفریقایی آمریکایی با هدف تعیین سطح پیشرفته هیئت کالج را رد کردند.

او و سایر قانونگذاران جمهوری خواه برای اصلاحاتی که کالج های ایالتی را از ارائه برنامه هایی در زمینه تنوع، برابری و شمول ممنوع می کند، فشار آورده اند.

او همچنین “قانون WOKE را متوقف کنید” را تصویب کرد که برخی از مکالمات مبتنی بر نژاد را در مدارس ممنوع کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.