گزارش های ایالات متحده: جو بایدن پس از پیروزی جورجیا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با 306 رأی پیروزی را تثبیت می کند

جورجیا ، یکی از پنج ایالتی که بایدن پس از رفتن به ستون دونالد ترامپ آخرین بار مورد انتقاد قرار گرفت ، از زمان بیل کلینتون در سال 1992 توسط دموکرات پیروز نشده است

واشنگتن: رئیس جمهور منتخب جو بایدن در کالج انتخاباتی ایالت به ایالت که تصمیم می گیرد چه کسی برنده کاخ سفید شود ، 306 رأی در مقابل 232 رأی برای دونالد ترامپ به دست آورد ، رسانه های آمریکایی روز جمعه پیش بینی کردند.

بایدن پیروزی خود بر ترامپ را در انتخابات ایالات متحده با پیروزی در گرجستان متمایل به جمهوری خواه ، که به نفع او بود ، محکم کرد CNN ، ABC و سایر شبکه ها

ترامپ – که هنگام شکست دادن هیلاری کلینتون در سال 2016 نیز 306 رأی کالج انتخاباتی داشت – مدعی پیروزی در کارولینای شمالی شد CNN و NBC پیش بینی شده ، و آخرین تعداد خود را این بار در 232 اعلام کرد.

بایدن از زمان پیروزی در پنسیلوانیا در آستانه 270 رأی ، پیروز فرضی انتخابات بود.

جورجیا ، یکی از پنج ایالتی که بایدن پس از ورود به ستون ترامپ در آخرین بار مورد انتقاد قرار گرفت ، از زمان بیل کلینتون در سال 1992 توسط دموکرات پیروز نشده است.

ترامپ با محاسبه آرا عمدتاً در روستاها ، در اوایل ایالت خود به راحتی پیش قدم شد ، اما در پایان نتایج محاصره شهرهای آتلانتا و ساوانا ، نزدیکترین مسابقه در کشور بود.

بایدن در حال حاضر با حدود 14000 رأی افزایش یافته است و انتظار می رود که شمارش مجدد آرا هفته آینده به پایان برسد. ممیزی از انتخابات سراسری ایالت هرگز آن نوع واژگونی را به وجود نمی آورد که ترامپ برای تغییر نتیجه به آن احتیاج دارد.

در کارولینای شمالی که به طور سنتی جمهوری خواه بود ، تلاش برای بیرون کشیدن رای دهندگان سیاه پوست توسط دموکرات ها برای غلبه بر پایگاه بسیار وفادارانه ترامپ از مردان سفیدپوست ، تحصیل نکرده در دانشگاه و رأی دهندگان روستایی کافی نبود.

ترامپ که از پذیرفتن شکست امتناع ورزیده است ، اواخر جمعه قرار بود برای اولین بار از شش روز پیش به عنوان بازنده پیش بینی شده ، خطاب به مردم صحبت کند.

مشخص نبود که آیا او س questionsالاتی را مطرح می کرد یا سرانجام به شکست خود رسیدگی می کرد اما ترامپ بارها به پیروزی 306 رأی خود در سال 2016 به عنوان “لغزش” و “خلع سلاح” اشاره کرده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.