گوگل بازی جنجالی «Slavery Simulator» را یک ماه پس از خشم برزیل حذف کرد

گوگل بازی جنجالی «Slavery Simulator» را یک ماه پس از خشم برزیل حذف کرد

گوگل یک بازی موبایل بحث برانگیز به نام «Simulador de Escravidão» (یا «شبیه‌ساز برده‌داری») را حذف کرد که به بازیکنان اجازه خرید، فروش و حتی اعمال شکنجه بر شخصیت‌های سیاه‌پوست را می‌داد.

بازی اندرویدی که بیش از 1000 بار دانلود شده بود و توسط سازنده بازی های مالزیایی Magnus Games ساخته شده بود، پس از خشم در این کشور از فروشگاه آنلاین گوگل در برزیل حذف شد.

این بازی در تاریخ 20 آوریل در پلی استور گوگل منتشر شد و بیش از 1000 بار دانلود شد قبل از اینکه در پی هیاهوی رسانه های اجتماعی حذف شود.

مقالات مرتبط

Google Bard در هند: نحوه دسترسی و استفاده از برنامه جستجوی جدید گوگل با هوش مصنوعی

گوگل

جو بایدن در اجلاس سران G7 درباره وضعیت اوکراین با نخست وزیر مودی گفتگو می کند

«بازی بازیکن را در نقش یک برده‌دار قرار می‌دهد که می‌تواند شخصیت‌های سیاه‌پوست را بخرد و بفروشد و اشکال مختلف شکنجه را بر آنها تحمیل کند. روسیه امروز به نقل از گزارش نشریه برزیلی Globo می‌گوید، بازی کمی بیش از یک ماه پس از انتشار آن لغو شد، اما همچنان برای بیش از 1000 نفری که آن را در چهار هفته گذشته دانلود کرده‌اند، قابل بازی است.

رناتا سوزا، فعال و سیاستمدار سیاهپوست در ریودوژانیرو روز چهارشنبه در توییتی نوشت: «نژادپرستی آشکار». تصویری که بازی را نشان می دهد، مردی سفیدپوست است که توسط مردان سیاه پوست احاطه شده است. به طرز بی منطقی خشونت آمیز است. گوگل و توسعه دهنده باید پاسخگوی این جنایت نفرت و نژادپرستی باشند.»

وزارت برابری نژادی برزیل با نگرانی در مورد جنجال‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی به راه افتاد، وارد عمل شد و با توسعه‌دهنده، Magnus Games، و همچنین Google تماس گرفت تا اقداماتی را برای محدود کردن محتوای نژادپرستانه آنلاین انجام دهد.

روسیه تودی به نقل از این نهاد دولتی در بیانیه ای در این هفته گفت: «وزارت برابری نژادی تعهد برگشت ناپذیر خود را برای از بین بردن نابرابری های نژادی و ترویج سیاست هایی که مانع انتشار محتوای نژادپرستانه به صورت آنلاین، در استادیوم های فوتبال و در کل جامعه است، تکرار می کند. با اشاره به آزاری که به وینیسیوس جونیور فوتبالیست برزیلی در جریان بازی اخیر در اسپانیا انجام شد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام