گوگل در هالووین یک برنامه شبح وار برای شما در نظر گرفته است

هالووین در سراسر جهان جشن گرفته می شود. بزرگداشت روح هالووین ، غول فناوری گوگل شخصیت های سه بعدی شبح وار را در AR اضافه کرده است (واقعیت افزوده) به جستجوی Google. به عبارت دیگر ، اگر کاربر در برنامه Google یا در مرورگر تلفن همراه خود کلماتی مانند Halloween ، Jack-o-lantern ، اسکلت انسان ، گربه ، سگ یا German Shepherd را جستجو کند ، این شخصیت های کاملاً ترسناک را در گوگل کاربران می توانند با ضربه زدن روی “مشاهده به صورت سه بعدی” در جستجوی Google ، تصاویر / با این شخصیت ها را در دنیای واقعی کلیک کنند.
این برچسب های سه بعدی توسط گوگل از طریق ارسال در سایت میکروبلاگینگ اعلام شده است توییتر. “هالووین تقریباً اینجاست! Jack-o-fantern با شخصیت های جدید ترسناک و ترسناک # Google3D در AR در جستجو به روح خود بپردازید. فضای خود را با موجودی # AR سر و صدا کنید. ”
این توییت همچنین دارای یک ویدیوی 30 ثانیه ای است که شخصیت های هالووین مانند Jack-o-lantern ، اسکلت انسان ، گربه سیاه ، سگ و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.

این برچسب ها در هر دو موجود است اندروید و دستگاه های iOS.
گوگل همچنین برای کمک به جشن هالووین امسال ، ویژگی های آشکار دیگری را در میان محصولات اضافه کرده است. یکی از این ویژگی ها Magic Cat Academy Doodle 2016 است. با کلیک بر روی Doodle که در 48 ساعت آینده در صفحه اصلی Google موجود است ، به کاربران اجازه می دهد تا در یک ماجراجویی پر از آب ، به گربه Momo بپیوندند.
همچنین کاربران می توانند از دستیار Google بخواهند آهنگ هالووین را پخش کند. می توان گفت ، “سلام گوگل ، آهنگ هالووین را بخوان” برای شنیدن این که دستیار Google به یک گرگینه ، شبح و خون آشام کمک می کند تا مهارت های خود را برای هالووین آماده کند این آهنگ به زبان های عربی ، فرانسوی ، اندونزیایی ، ژاپنی ، اسپانیایی ، انگلیسی در سراسر کره زمین و پرتغالی در برزیل موجود است. آنها همچنین می توانند از دستیار Google بخواهند صداهای هالووین را پخش کند یا آهنگ زنگ خانه خود را به موضوع شبح وار خورشید در Nest Hello تغییر دهند.