یورش فعالان مسلمان به نمایش فیلم «داستان کرالا» در سینمای بیرمنگام

یورش فعالان مسلمان به نمایش فیلم «داستان کرالا» در سینمای بیرمنگام

فعالان مسلمان در بیرمنگام بریتانیا به نمایش فیلم بالیوودی «داستان کرالا» حمله کردند که نشان می‌دهد چگونه زنان اهل کرالا مجبور به تغییر مذهب شدند و توسط گروه تروریستی داعش (داعش) جذب شدند.

بر اساس گزارشی در دیلی میل، گروهی از معترضان به رهبری شکیل افسر، فعال کشمیری، نمایش این فیلم در روز جمعه در سالن سینمای سینورلد در بیرمنگام را مختل کردند.

در یک ویدئوی 10 دقیقه ای افسر به همراه جمعی از تظاهرکنندگان وارد سینما شده و باعث توقف فیلم می شود.

در این گزارش آمده است که در این کلیپ، افسر به همراه حداقل دو نفر دیگر از مدیر سینما درباره ماهیت «اسلام هراسی» فیلم می خواهند صحبت کنند.

به گزارش دیلی میل، بعداً، کارکنان مجبور شدند نمایش را متوقف کنند، زیرا درگیری‌ها شروع شد و تماشاگران در حال رویارویی با فعالان بودند و به آنها می‌گفتند که آنجا را ترک کنند.

پس از بیرون بردن فعالان از سینما توسط نیروهای امنیتی، صدای یکی از متصدیان تئاتر به گوش می رسید که به حضار می گفت: «اگر می خواهید این فیلم را ببینید، ابتدا باید آرام باشید. من قصد دارم این فیلم را از سر بگیرم. ما سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن با این موضوع مقابله کنیم. ما فیلم را متوقف کرده ایم، چراغ ها را روشن کرده ایم، با پلیس تماس گرفته ایم.»

فراموش نکنیم، افسر، یک کارآفرین و توسعه دهنده دارایی، سال گذشته کمپینی را برای بیرون کشیدن «بانوی بهشت» از سینماها رهبری کرد.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام