یک زن خانه دار ساکن دبی با داشتن شوهر میلیونر دارای معایبی است

یک زن خانه دار ساکن دبی با داشتن شوهر میلیونر دارای معایبی است

لیندا آندراد. اینستاگرام/lionlindaa@

مردم اغلب افراد مشهور و بچه های ثروتمند را برای امتیازاتشان ترول می کنند. هنگامی که آنها شروع به نمایش ثروت خود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می کنند، این امر چندین برابر می شود. در یکی از این رویدادها، لیندا آندراد، 23 ساله، که خود را به عنوان یک «خانه دار اصلی دبی» معرفی می کند، متهم شد که در یک ویدیوی Tiktok از مشکلات حاد خود شکایت کرده است. در حالی که برخی از کاربران او را یک همسر ممتاز می نامیدند، سبک زندگی ولخرجی او پس از ازدواج با یک مرد میلیونر، او را به یک ویژگی مشترک در رسانه ها تبدیل کرد.

مقالات مرتبط

ویروسی

ویدیوی ویروسی: زن نام شوهرش را روی سرش خالکوبی می کند

ویروسی

مردی از بنگلور برای تسلا خود شماره ثبت الهام گرفته از BMTC دریافت می کند. اینجا چرا

امتیاز همسر آندراده

در یک ویدیوی Tiktok که بیش از یک میلیون بار دیده شده است، آندراد “بدترین چیزها” را در مورد ازدواج با یک میلیونر فاش کرد. «10/10 به نظر رسیدن»، «غذای زیاد» و همیشه «پرواز درجه یک» از جمله سختی‌هایی است که او به آن اشاره کرده است. اما مردم به جای تسلیم شدن به مسائل او، او را متهم می‌کنند که درباره «مشکلاتی» شکم می‌کند که دیگران فقط می‌توانستند رویای آنها را ببینند.

به گفته Baltimore Post-Examiner، لیندا آندراد 23 ساله اردنی الاصل با ریکی آندراد تاجر فارکس و کریپتو مستقر در دبی در 19 سالگی ازدواج کرد.

یک حس رسانه های اجتماعی

لیندا ویدئوهایی از زندگی خود را تحت عنوان “خانه دار اصلی دبی” با نزدیک به 530000 دنبال کننده در TikTok به اشتراک می گذارد. او در اینستاگرام 1.4 میلیون دنبال کننده دارد.

یکی از ویدیوهای اخیر آندراد، «بدترین چیزها در مورد بودن با یک میلیونر»، جنبه تاریک ازدواج با یک میلیونر خاورمیانه را آشکار کرد.

از نکات منفی این سبک زندگی عجیب و غریب می توان به رانندگی نکردن، پرواز درجه یک و نداشتن بودجه کم اشاره کرد. کلیپ‌های او نشان می‌دهد که او با شریک زندگی‌اش درگیر کارهای «افراد ثروتمند» است. “[He] فقط طلای 24 عیار می‌خرد (و هر بار که با هم دعوا می‌کنیم)،» او در توضیح این ویدیو، یک گردن‌بند طلای استادانه را به رخ می‌کشد. علاوه بر آن، شوهر پوسته بالایی او نیز «چیزهای زیادی» برای او می‌خرد و «غذای بیش از حد» به او غذا می‌دهد.

ویدئوی همراه، برج های غذاهای دریایی مجلل، سوشی و سایر غذاهای لذیذ مناسب برای بوفه Four Seasons را نشان می دهد. در کپشن بعدی، او از “خستگی” از تمام سفرها شکایت می کند، در حالی که یک کلیپ نشان می دهد که شوهرش در حال لذت بردن از جت اسکی است.

حتی برخی از TikTokers پیشنهاد داد که مکان‌هایی را با Andrade مبادله کنند، با این جمله: «اگر دیگر این زندگی را نمی‌خواهی، من اینجا هستم عزیزم».

یکی دیگر نوشت: “وای کاش من این مشکلات را داشتم حداقل همه شما نباید اینقدر سخت کار کنید زیرا همه شما میلیونر هستید.”

یک تغییر کامل نقش

برای آندراد، که در یک آپارتمان یک خوابه در ایالات متحده با شش عضو دیگر خانواده بزرگ شد، این سبک زندگی مجلل تغییر کامل سرنوشت را رقم زد. اگرچه تجملات با نگرانی های مشخص خود همراه است، ترس دائمی او دزدی شدن یا دزدیدن همسر دیگر توسط زنان است.

در زمینه کاری، آندراد که از 16 سالگی کارآفرین است، چندین کسب و کار راه اندازی کرده است و در حال حاضر صاحب یک آبگرم انجماد چربی است. او علاوه بر اینکه یک برنامه ریز رویداد موفق بود، مهمانی هایی را برای افراد مشهوری مانند کامن و استیو وزنیاک نیز برنامه ریزی کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام