یک سال پس از ترک کنگره ، بازیگر ارومیلا ماتوندکار قرار است فردا به شیو سنا بپیوندد

ماتوندکار ناموفق در انتخابات لوک سبها در سال 2019 از حوزه انتخابیه بمبئی شمال به عنوان کاندیدای کنگره شرکت کرد. با این حال ، او بعداً حزب را به دلیل عملکرد واحد بمبئی ترک کرد

یک سال پس از ترک کنگره ، بازیگر ارومیلا ماتوندکار قرار است فردا به شیو سنا بپیوندد

عکس پرونده ارومیلا ماتوندکار. اخبار 18

یک مقام حزب گفت: ارومیلا ماتوندکار ، بازیگر بالیوود ، که با بلیط کنگره در انتخابات لوک سبها 2019 شرکت کرده بود و بعداً حزب را ترک کرد ، روز سه شنبه به شیو سنا پیوست.

هارشال پرادان ، یكی از نزدیكان وزیر ارشد ماهاراشترا ، اوداوو Thackeray ، روز یكشنبه گفت كه ماتوندكار در حضور CM به حزب می پیوندد.

نام ماتوندکار توسط شیو سنا برای معرفی به شورای قانونگذاری از سهمیه فرماندار به فرماندار BS کشیاری ارسال شده است. اسامی 11 نفر دیگر نیز توسط دولت سه حزبی Maha Vikas Aghadi (MVA) برای معرفی از سهمیه فرماندار ارسال شده است.

استاندار هنوز لیست 12 نامی را تصویب نمی کند.

ماتوندکار ناموفق در انتخابات لوک سبها در سال 2019 از حوزه انتخابیه بمبئی شمال به عنوان کاندیدای کنگره شرکت کرد. با این حال ، او بعداً حزب را به دلیل عملکرد واحد بمبئی در کنگره ترک کرد.

اخیراً ، او بازیگر Kangana Ranaut را به دلیل مقایسه بمبئی با کشمیر اشغال شده توسط پاکستان (PoK) و مسئله خواهی نژادی مورد انتقاد قرار داده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.