آموزش نصب مرورگر فایرفاکس روی سرور مجازی ویندوز

احتمالا از کند بدن مرورگر اینترنت اکسپلور روی سرور مجازی ویندوز خسته شده اید و به دنبال مرورگر سریع تری هستید. اگر فایرفاکس را انتخاب کرده اید، باید بگوییم که انتخاب شما بسیار هوشمندانه است.

فایرفاکس در رتبه دوم محبوبیت پس از گوگل کروم قرار دارد که از نظر امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران، حرف اول را می زند. از آن جایی که امنیت در سرور مجازی ویندوز بسیار مهم است، به همین دلیل فایرفاکس گزینه هوشمندانه ای برای استفاده در سرور است.

فایرفاکس علاوه بر این که سرعت بالایی دارد، امنیت بالایی نیز دارد و با استفاده از فایرفاکس خیالتان از بابت امنیت و حریم خصوصی راحت است و می توانید با امنیت بیشتری در اینترنت گشت و گذار کنید.

فایرفاکس قابل تنظیم ترین مرورگری است که تا به اکنون شناخته شده است؛ جالب است بدانید که بیش از 8000 افزونه رایگان در سایت Firefox Add-ons وجود دارد که می توانید فایرفاکس خودتان را با سلیقه خودتان سفارشی سازی کنید. در ادامه به شما یاد می دهیم که چگونه مرورگر فایرفاکس را روی سرور مجازی ویندوز خودتان نصب کنید. پس برای نصب فایرفاکس روی ویندوز سرور مجازی، گام به گام آموزش نصب مرورگر فایرفاکس روی سرور مجازی ویندوز را با دقت مطالعه کنید.

جهت مشاهده مراحل نصب مرورگر فایرفاکس روی سرور مجازی ویندوز اینجا کلیک کنید.