آنچه تمام آلمان در جدیدترین و بزرگترین بسته نظامی 3 میلیارد دلاری خود به اوکراین خواهد داد

آنچه تمام آلمان در جدیدترین و بزرگترین بسته نظامی 3 میلیارد دلاری خود به اوکراین خواهد داد

تصویر نمایشی AP

آلمان روز شنبه اعلام کرد که کمک نظامی اضافی به ارزش 2.7 میلیارد یورو (3.0 میلیارد دلار) به اوکراین ارائه خواهد کرد. این بزرگترین بسته برلین برای کیف از زمان تهاجم روسیه است. همچنین تا زمانی که لازم باشد، متعهد به حمایت بیشتر از اوکراین شد.

بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان در بیانیه‌ای گفت: همه ما امیدواریم که این جنگ وحشتناک روسیه علیه مردم اوکراین به سرعت پایان یابد، اما متأسفانه چنین چیزی در چشم نیست.

او گفت: «به همین دلیل است که آلمان تمام کمک‌هایی را که می‌تواند تا زمانی که لازم باشد، ارائه خواهد کرد». خبرگزاری فرانسه.

مقالات مرتبط

آلمان

آلمان ممنوعیت برافراشتن پرچم اوکراین در نزدیکی بنای یادبود شوروی را لغو کرد

آلمان

شولتز، صدراعظم آلمان می‌گوید اتحادیه اروپا نباید از «نمایش قدرت» پوتین مرعوب شود.

همه چیز در بسته بندی وجود دارد؟

تانک لئوپارد 1 A5

برلین 30 تانک Leopard 1 A5 در اختیار کیف قرار می دهد. اولین بار در دهه 1960 وارد خدمت شد و پیشرو لئوپارد 2 پیشرفته تر است که به طور گسترده توسط ارتش در سراسر اروپا استفاده می شود. احتمال اصابت گلوله اول با انواع مهمات در روز و شب و در شرایط دید محدود بالاست.

همچنین دارای دقت و ثبات تنظیم بالا و زمان آماده سازی کوتاه برای باز کردن آتش است.

این یک تانک 4 نفره 42 تنی با تفنگ اصلی مدرن 105 میلی متری است. زره فولادی آن فقط 2.75 اینچ ضخامت در جلوی برجک و کمتر از نیم اینچ در طرفین و پشت بدنه دارد.

تانک ضد هوایی گپارد

برلین 15 تانک ضدهوایی Gepard ارائه خواهد کرد. به آنها “یوزپلنگ” نیز می گویند. توسعه آن در دهه 1960 آغاز شد و در سال 1970 وارد خدمت شد.

دارای رادارهای جستجو و ردیابی مجزا است که در قسمت جلویی برجک و رادار ردیاب در جلوی عقب برجک نصب شده است. رادارها اسکن 360 درجه را ارائه می دهند. حداکثر سرعت شلیک برای یک تفنگ 550 گلوله در دقیقه است.

Gepard از دو توپ خودکار برای از بین بردن اهداف هوایی استفاده می کند. این اولین سلاح سنگینی بود که آلمان به اوکراین فرستاد.

سیستم های ضد هوایی Iris-T

نسخه IRIS-T حدود 140 میلیون یورو (136 میلیون دلار) قیمت دارد و بسیار جدید است. این سیستم توسط دیهل دیفنس مستقر در اوبرلینگن، جنوب آلمان ساخته شده است و قرار است پوششی با برد متوسط ​​و ارتفاع بالا برای شهرهای کوچک و ارتش فراهم کند.

هر سیستم شامل سه وسیله نقلیه است: یک موشک انداز، یک رادار، و یک رادار کنترل آتش، با تدارکات و پشتیبانی یکپارچه. گفته می شود این موشک ها که از تصویربرداری مادون قرمز برای شناسایی اهداف استفاده می کنند، برد 40 کیلومتر (25 مایل) و حداکثر ارتفاع 20 کیلومتر (12.4 مایل) دارند و مجهز به رادار با برد 250 کیلومتر (155 مایل) هستند. ). این موشک ها همچنین به صورت 360 درجه در اطراف پرتابگر قابل استقرار هستند.

به گفته دیهل، این سیستم به عنوان بخشی از “دفاع هوایی لایه ای” در ترکیب با سیستم دفاع موشکی Patriot PAC-3 ساخت ایالات متحده، که حداکثر ارتفاع بالاتری دارد، بیشترین تاثیر را دارد.

پهپادهای شناسایی

آنها وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) هستند که برای اطلاعات، نظارت و دستیابی به هدف استفاده می شوند. برخلاف هواپیمای جنگی بدون سرنشین (UCAV)، این نوع سیستم برای حمل مهمات هواپیما مانند موشک، ATGM یا بمب برای حملات هواپیماهای بدون سرنشین طراحی نشده است. هدف اصلی ارائه اطلاعات میدان جنگ است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام