آنچه رهبران G7 در نشست ژاپن در بشقاب خود خواهند داشت

از شیرینی هیروشیما تا بیف واگیو: آنچه رهبران G7 در نشست ژاپن در بشقاب خود خواهند داشت

انتظار می‌رود که اوکونومیاکی به‌شدت در منوی غذا باشد، زیرا کیشیدا جزئی از پنکیک خوش طعمی است که پس از بمباران سال 1945، در طول جنگ جهانی دوم، در هیروشیما بسیار محبوب شد. عکس فایل.

برای نشست رهبران G7 در ژاپن این هفته، انبوهی از غذاهای لذیذ محلی ارائه می شود. یک پنکیک خوش طعم که پس از تخریب شهر توسط بمب اتمی پرتاب شده توسط ایالات متحده به غذای خاص هیروشیما تبدیل شد، مرکز جذب رهبران جهانی خواهد بود.

G7 گروهی تأثیرگذار از هفت اقتصاد پیشرو جهان – کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده است. رهبران جهانی کشورهای گروه هفت بین 19 تا 21 ماه مه در شهر هیروشیما ژاپن برای اجلاس سران G7 دیدار می کنند.

امسال ریاست گروه جی 7 بر عهده ژاپن است. غول آسیایی میزبان این اجلاس است که با نشست‌هایی در روز جمعه در هیروشیما آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند به غیر از غذاهای کمتر شناخته‌شده منطقه‌ای، انتظار امضای این کشور و گوشت گاو معروف گران قیمت Wagyu را در منو داشته باشند.

مقالات مرتبط

آ

گذشته غم انگیز: بمباران هیروشیما در سال 1945 در حالی که رهبران گروه 7 در ژاپن گرد هم می آیند، بزرگ به نظر می رسد.

آ

اجلاس سران جی 7 ژاپن: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به خاطر حمله اتمی هیروشیما و ناکازاکی از سوی آمریکا عذرخواهی نخواهد کرد.

یک کپی از منوی موقت، که توسط گاردین به آن دسترسی پیدا کرد، نشان داد که رهبران G7 چهار وعده غذایی رسمی در طول دو روز سرو خواهند کرد. یک ناهار کاری در روز شنبه شامل ماهی آزاد ترشی شده، راک ماهی ژاپنی و بالوتین مرغ خواهد بود. یک نیمفردو لیمویی که با خامه مرکبات و لیمو ساکه سرو می شود نیز در منوی رهبران جهان خواهد بود.

منوی اجلاس G7 همچنین شامل غذاهای لذیذی است که ممکن است برای کام همه مناسب نباشد – مانند ریشه تارو کبابی و خارپشت دریایی پر شده با ناتو – سویای تخمیر شده سنتی ژاپنی که به دلیل بافت لزج و بوی تند خود شناخته شده است. اما، برخی از طعم‌های محبوب ژاپنی مانند میسو و ادامه نیز در منوی دو روزه گنجانده می‌شوند.

شام کاری روز شنبه در مسافرخانه سنتی ریوکان در جزیره میاجیما برگزار می شود و شامل چندین غذای دریایی است. یک سوپ ماهی شفاف با گوشت گاو هیروشیما و سوشی مارماهی همراه خواهد شد، در حالی که دسر شامل شیرینی های سنتی هیروشیما خواهد بود.

نخست وزیر ژاپن، فومیو کیشیدا، میزبان این اجلاس، ظاهراً به طور فعال در تصمیم گیری در مورد اینکه منویی که به رهبران جهان ارائه می شود، مشارکت داشته است. این غذا علاوه بر برجسته کردن مواد و محصولات محلی، انتخاب های شخصی کیشیدا را نیز منعکس می کند.

انتظار می‌رود که اوکونومیاکی به‌شدت در منوی غذا باشد، زیرا کیشیدا جزئی از پنکیک خوش طعمی است که پس از بمباران سال 1945، در طول جنگ جهانی دوم، در هیروشیما بسیار محبوب شد.

در ابتدا پس از بمباران، پنکیک خوش طعم با استفاده از آردی که ایالات متحده در مقادیر زیادی تهیه می کرد تهیه می شد. با بهبودی شهر، مواد بیشتر و بیشتری در پنکیک گنجانده شد. در حال حاضر، okonomiyaki به طور کلی با آرد، کلم، رشته فرنگی سرخ شده و گوشت خوک، با سس شیرین در بالا درست می شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام