آیا ایلان ماسک را در حال فروش مدل های خودروهای الکتریکی تسلا در تلویزیون خواهیم دید؟

آیا ایلان ماسک را در حال فروش مدل های خودروهای الکتریکی تسلا در تلویزیون خواهیم دید؟

ایلان ماسک تصمیم گرفت بالاخره تبلیغات خودروهای الکتریکی تسلا و برند خود را در تلویزیون‌ها آغاز کند. شاید ماسک حتی ممکن است خودش هم بازی کند. تسلا در سال 2022 مبلغ 151947 دلار برای تبلیغات در ایالات متحده اختصاص داد. در حالی که فورد و تویوتا به ترتیب 370 میلیون دلار و 1.1 میلیارد دلار هزینه کردند.

ایلان ماسک تغییری در استراتژی تسلا را اعلام کرد و برای اولین بار برنامه‌هایی برای استفاده از روش‌های سنتی تبلیغات را فاش کرد.

این بدان معنی است که بینندگان ممکن است به زودی کراس اوور مدل Y تسلا و پیکاپ آینده Cybertruck را که در تلویزیون یا تبلیغات آنلاین نمایش داده می شود و شاید حتی خود ایلان ماسک را ببینند.

یا با شناخت ماسک، ممکن است یک نسخه تولید شده توسط هوش مصنوعی یا هولوگرام او باشد.

مقالات مرتبط

ایلان

دادگاه فدرال ایالات متحده حکم می‌کند که ایلان ماسک هنوز برای ارسال توییت به «اجازه» وکیل تسلا نیاز دارد

ایلان

Tesla Veers Off: دلیل عجیبی که تسلا را مجبور کرد تقریباً تمام خودروهایی را که در چین فروخته بود فراخوانی کند.

تسلا که از شرایط بازار مصون نیست، باید تبلیغات را آزمایش کند
در طول نشست سالانه تسلا، ماسک که اخیراً توییتر را تصاحب کرده است، تغییر موضع خود را در مورد تبلیغات ابراز کرد. او در گذشته به شهرت شخصی خود و اشتیاق مشتریان تسلا برای تبلیغ خودروهای برقی این شرکت و اجتناب از روش های سنتی تبلیغاتی تکیه می کرد. با این حال، ماسک اکنون قصد دارد تبلیغات را آزمایش کند و اثربخشی آن را ارزیابی کند.

پس از اعلام ماسک، سهام تسلا در روز بعد با 4.4 درصد افزایش بسته شد. ماسک اذعان کرد که تسلا از فشارهای اقتصاد کلان مصون نیست و نیاز به انطباق با چشم انداز در حال تغییر با رقابت رو به رشد را تایید کرد.

تبلیغ تسلا چگونه خواهد بود؟
متخصصان و سرمایه گذاران صنعت تبلیغات پیش بینی می کنند که رویکرد ماسک به تبلیغات منحصر به فرد و غیر متعارف خواهد بود و مزایای فناوری تسلا را به اشتراک می گذارد. آنها انتظار دارند تسلا تصویر مخرب خود را حفظ کند و از توانایی ماسک برای تقویت برند شرکت از طریق رسانه ها استفاده کند.

در حالی که جزئیات استراتژی تبلیغات هنوز به طور کامل شکل نگرفته است، ماسک بر اهمیت تبلیغات آموزنده و زیبایی شناختی که ویژگی ها، ایمنی و مقرون به صرفه بودن وسایل نقلیه تسلا را برجسته می کند، تأکید کرد. او همچنین به نیاز به عنصر هنری و تجربه تماشایی فریبنده اشاره کرد.

ماسک اذعان کرد که تنها با تکیه بر رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، تنها کسانی که قبلاً در مورد محصولات تسلا متقاعد شده‌اند، دسترسی پیدا می‌کند و مشتریان بالقوه را از دست می‌دهند. در گذشته، ماسک با افتخار توانایی تسلا برای دستیابی به ارزش‌گذاری بالا بدون هزینه‌های تبلیغاتی قابل توجه را برجسته کرد.

ماسک در تبلیغات خود بازی می کند؟
ناظران صنعت حدس می زنند که آیا ماسک ممکن است در تبلیغات خود حضور داشته باشد، اگرچه این خطر دو قطبی شدن نظرات را به همراه دارد. برخی بر این باورند که تسلا ممکن است رویکردی مینیمالیستی و در عین حال آینده نگر را با تمرکز بر انتقال موثر مزایای برند انتخاب کند.

از نظر هزینه های تبلیغاتی، تسلا در سال 2022 مبلغ 151947 دلار را برای تبلیغات در ایالات متحده اختصاص داد که در مقایسه با سایر خودروسازان رقمی ناچیز است. به عنوان مثال، فورد و تویوتا به ترتیب 370 و 1.1 میلیارد دلار برای تبلیغات ایالات متحده هزینه کردند، در حالی که جنرال موتورز مجموعاً 1.35 میلیارد دلار هزینه کرد. داده های شرکت اطلاعات تبلیغاتی Vivvix همچنین نشان داد که جنرال موتورز و فورد در سال گذشته به ترتیب 4 میلیارد و 2.2 میلیارد دلار در سطح جهان برای تبلیغات و تبلیغات هزینه کرده اند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام