آیا سن به رئیس جمهور آمریکا می رسد؟

بسیاری از

رئیس‌جمهور 80 ساله آمریکا جلو افتاد، با دستان خود را متوقف کرد و سپس با کمک سه نفر به زانو درآمد.

مراسم فارغ التحصیلی روز پنجشنبه در آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در کلرادو شاهد زمین خوردن و سقوط رئیس جمهور جو بایدن بود، اما او به زودی از جای خود بلند شد و به سمت صندلی خود برگشت.

رئیس‌جمهور 80 ساله آمریکا به جلو افتاد، با دستان خود را متوقف کرد و سپس با کمک سه نفر به زانو در آمد. بدون کمک به سمت صندلی خود برگشت.

مقالات مرتبط

بایدن

بایدن و مک کارتی توافقنامه بدهی ایالات متحده را نهایی کردند و می گویند مطمئن هستند که تصویب خواهد شد

بایدن

زندانیان سوگند به دلیل حمله به ساختمان کنگره آمریکا به زندان محکوم شدند

به نظر می‌رسد جو بایدن نشان می‌دهد که در حالی که با اشاره به پشت سر به او کمک می‌شود، به کیسه شنی برخورد کرده است که برای محافظت از تله پرومتر استفاده می‌شود. پس از آن، او در حالی که پوزخند می زد و علامت “شست بالا” را به آنها می داد، با سایر مقامات چت می کرد.

بایدن پس از بازگشت به کاخ سفید به خبرنگاران به شوخی گفت: “من کیسه شن شدم.”

این سقوط پس از سخنرانی آغازین بایدن صورت گرفت که در آن وی به فارغ التحصیلان هشدار داد که در دنیای ناامن فزاینده وارد نیروی کار خواهند شد و به تهدیدات چین و روسیه اشاره کرد.

در سال 2024، بایدن، قدیمی ترین ساکن کاخ سفید، به دنبال انتخاب مجدد است. دونالد ترامپ، رقیب اصلی جمهوری خواهان، این ماه 77 ساله می شود.

با این حال، این اولین بار نیست که جو بایدن در انظار عمومی سقوط می کند.

پس از معاینه فیزیکی در ماه فوریه، پزشکان بایدن را سالم و مناسب برای مطب دانستند و خاطرنشان کردند که رئیس جمهور از تنباکو یا الکل استفاده نمی کند و «حداقل» پنج بار در هفته ورزش می کند.

بایدن پس از گرفتن پا در گیره انگشت پا هنگام پیاده شدن از دوچرخه در ژوئن سال گذشته، سقوط کرد اما آسیبی ندید.

بر اساس نظرسنجی ها، شهروندان آمریکایی نگران رئیس جمهوری بالای 75 سال هستند. بر اساس داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، سقوط بزرگ‌ترین علت صدمات کشنده برای افراد 65 سال و بالاتر است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام