ارتش هند در مانور نظامی مشترک AJEYA WARRIOR-23 با ارتش بریتانیا فریاد جنگ بلند کرد

تماشا کنید: ارتش هند در مانور نظامی مشترک AJEYA WARRIOR-23 با ارتش بریتانیا فریاد جنگی بلند کرد.

امسال، تمرین “AJEYA WARRIOR-23” سربازانی از تیم رزمی تیپ 16 حمله هوایی بریتانیا، گردان دوم تفنگ های سلطنتی گورکا و گردان ششم هند از هنگ بیهار را به نمایش گذاشت.

AJEYA WARRIOR-23: رزمایش نظامی مشترک هند و بریتانیا “AJEYA WARRIOR-23” روز پنجشنبه در سالزبری انگلیس به پایان رسید. پرسنل ارتش هر دو کشور مهارت های نظامی خود را در این رزمایش که در 11 مه به پایان رسید به نمایش گذاشتند.

امسال، رزمایش “AJEYA WARRIOR-23” سربازانی از تیم رزمی تیپ 16 حمله هوایی بریتانیا، گردان دوم تفنگ های سلطنتی گورکا و گردان ششم هنگ بیهار هند را به نمایش گذاشت.

جامو

جامو و کشمیر: سه سرباز پس از سقوط هلی کوپتر ارتش هند در کیشتوار در بیمارستان بستری شدند

جامو

ارتش هند و اسام تفنگ ها با موفقیت بیش از 23000 غیرنظامی را در مانیپور نجات دادند.

سرتیپ نیک ساویر، مشاور دفاعی کمیسیون عالی بریتانیا به رسانه ها گفت: تمرین AJEYA WARRIOR هر دو سرباز ما را آزمایش می کند، از جمله عدم قطعیت و پیچیدگی تجربه شده در عملیات چند دامنه ای معاصر.

بر اساس بیانیه رسمی، در طول این رزمایش، هر دو ارتش توانایی‌ها و فناوری‌های نظامی نوظهور خود را به عنوان بخشی از حرکت‌های مربوطه خود به سمت مدرن‌سازی به نمایش گذاشتند. در کنار این، سربازان هر دو کشور در حال یادگیری از یکدیگر هستند.

تمرین AJEYA WARRIOR باعث شده است که هر دو کشور توانایی‌های نظامی و استراتژی یکدیگر را از نزدیک درک کنند. سرتیپ نیک ساویر گفت که این برای مشارکت استراتژیک بریتانیا و هند حیاتی است.

ما نه تنها دو گروه جنگی خود را در مناسبت خاص آموزش می دهیم، بلکه با برادران هندی خود نیز تمرین می کنیم. ما سابقه مشترک و مشارکت استراتژیک بسیار قوی با هند داریم. این مانور مشترک هند و بریتانیا بستری ایده آل برای حفاری و به اشتراک گذاری بهترین شیوه های عملیات در محیط های شهری و نیمه شهری فراهم کرد. این رزمایش به سطح مطلوبی از نتایج دست یافته و معیارهای جدیدی را برای سرمایه گذاری مشترک و قابلیت همکاری تعیین کرده است.

ویکرام دورایسوامی، کمیسر عالی هند در بریتانیا گفت که هدف تلاش برای افزایش قابلیت همکاری بین نیروها و همچنین یادگیری از یکدیگر است.

او گفت: «چیزی وجود دارد که ارتش بریتانیا می‌تواند از ما بیاموزد و نیروهای ما می‌توانند از کیفیت و تجربه فرآیندهای برنامه‌ریزی ارتش بریتانیا بیاموزند».

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام