اریک گارستی، فرستاده آمریکا به هند

اریک گارستی، فرستاده ایالات متحده در هند: «آمریکا و هند خواهان ثبات در پاکستان هستند».

بمبئی: اریک گارستی، سفیر ایالات متحده در هند، از معبد مومبادوی، در بمبئی، چهارشنبه، 17 می 2023 بازدید می کند. PTI

اریک گارستی، سفیر ایالات متحده در هند، گفت که ایالات متحده و هند خواهان ثبات در پاکستان هستند و افزود که هر دو کشور “دعا خواهند کرد تا حاکمیت قانون و صلح بر مرزها حاکم شود”.

مقالات مرتبط

کاهش می دهد

نماینده آمریکا در هند می گوید کاهش زمان انتظار ویزا از اولویت های دولت جو بایدن است

کاهش می دهد

اریک گارستی، فرستاده آمریکایی: روابط ایالات متحده و هند بر اساس تمایل متقابل برای اقتصادهای قوی تر است.

گارستی همچنین بر اهمیت سفر قریب الوقوع نخست وزیر مودی به ایالات متحده تاکید کرد. نخست وزیر مودی در یک سفر رسمی دولتی به آمریکا سفر خواهد کرد. گارستی گفت، این سومین سفر هر رئیس دولت از هر نقطه در جهان است که با پرزیدنت بایدن در کاخ سفید دیدار کند.

کاخ سفید روز چهارشنبه اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، نخست وزیر مودی را برای یک سفر رسمی دولتی به ایالات متحده، که شامل یک شام دولتی در 22 ژوئن خواهد بود، میزبانی خواهد کرد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه منتشر شد، گفت: دیدار آتی بر مشارکت عمیق و نزدیک بین ایالات متحده و هند و پیوندهای گرم خانواده و دوستی که آمریکایی‌ها و هندی‌ها را با هم پیوند می‌دهد، تأیید می‌کند. بازدید.

پیر گفت که سفر نخست وزیر مودی تعهد مشترک دو کشور به یک هندو-اقیانوس آرام آزاد، باز، مرفه و امن و عزم مشترک آنها برای ارتقای مشارکت فناوری استراتژیک از جمله در دفاع، انرژی پاک و فضا را تقویت خواهد کرد.

یک دیپلمات ارشد هندی روز چهارشنبه در واکنش به این خبر گفت که سفر نارندرا مودی، نخست وزیر هند به آمریکا نشان خواهد داد که مشارکت بین دو کشور مردم محور، مردم محور است و برای کل جهان خوب است.

سفر رسمی آتی نخست وزیر به ایالات متحده، به دعوت رئیس جمهور بایدن، تاریخی است. ترنجیت سینگ ساندو، سفیر هند در ایالات متحده، به PTI گفت: نخست وزیر و رئیس جمهور بایدن با هم نیرو و شتاب جدیدی به روابط دوجانبه ما بخشیده اند.

این دیدار فرصتی برای دو رهبر خواهد بود تا زمانی را با هم بگذرانند، پیشرفت های به دست آمده را ارزیابی کنند و در مورد احتمالات بی حد و حصر آینده راهنمایی ارائه دهند. ساندو گفت: این دیدار همچنین تاکید می کند که مشارکت هند و ایالات متحده مردم محور و مردم محور است و این فقط برای دو کشور نیست، بلکه برای جهان به طور کلی است.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید پیشتر در روز گذشته گفت که سفر مودی شامل یک شام دولتی در 22 ژوئن خواهد بود.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.