از اینکه شغل خود را به دلیل هوش مصنوعی از دست بدهید می ترسید؟ ایلان ماسک فاش می کند که افراد در عصر هوش مصنوعی باید به دنبال چه مشاغلی باشند

از اینکه شغل خود را به دلیل هوش مصنوعی از دست بدهید می ترسید؟  ایلان ماسک فاش می کند که افراد در عصر هوش مصنوعی باید به دنبال چه مشاغلی باشند

نگران این هستید که شغل خود را به دلیل هوش مصنوعی از دست بدهید؟ تو تنها نیستی. ترس محسوسی در بین مردم از دست دادن شغل خود به دلیل هوش مصنوعی وجود دارد. ایلان ماسک پاسخ می دهد که افراد در عصر جدید هوش مصنوعی چه مشاغلی را باید انتخاب کنند

مردم ترسی قابل لمس دارند که ممکن است شغل خود را به دلیل هوش مصنوعی از دست بدهند. در حالی که اخراج ها جزئی از برخی حرفه ها شده است و افرادی که انتخاب کرده اند در این حرفه ها حرفه ای ایجاد کنند، آنچه این بار باعث نگرانی مردم شده این است که برخلاف سال های گذشته که اخراج ها عمدتاً به دلایل اقتصادی انجام می شد، این بار. در اطراف، کسب‌وکارها افراد را اخراج می‌کنند تا ChatGPT و سایر ربات‌های هوش مصنوعی مشابه جایگزین آن‌ها شوند.

به طور طبیعی، مردم، به ویژه کسانی که به تازگی حرفه خود را شروع کرده اند و یا در شرف شروع هستند، در یک معمای قرار دارند – آنها باید به دنبال چه حرفه یا حرفه ای بروند.

همچنین بخوانید: هوش مصنوعی نگران مشاغل کدنویسی نرم افزار را از بین می برد؟ در اینجا چیزی است که ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل می گوید

مقالات مرتبط

پرواز کردن

پرواز بلند با هوش مصنوعی: رئیس شرکت هواپیمایی امارات می گوید: هواپیماها در آینده خلبانان هوش مصنوعی خواهند داشت.

پرواز کردن

محافظت در برابر هوش مصنوعی: ایتالیا صندوق ویژه ای ایجاد می کند تا کارگران را از جایگزینی با هوش مصنوعی محافظت کند

ایلان ماسک، مغول فناوری، اخیراً بینش خود را در مورد این موضوع به اشتراک گذاشته و به جوانان در مورد انتخاب شغل خود در عصر هوش مصنوعی توصیه می کند. در گفتگو با CNBC، از ماسک در مورد گزینه های شغلی که او به فرزندانش توصیه می کند، پرسیده شد، حالا که هوش مصنوعی به جریان اصلی تبدیل شده است.

دنبال یک علاقه، نه یک موضوع
اگرچه او چالش پاسخ به چنین سؤالی را در حالی که در خط مقدم صنعت فناوری به سرعت در حال توسعه قرار داشت اذعان کرد، ماسک راهنمایی های ارزشمندی ارائه کرد.

همچنین بخوانید: هوش مصنوعی برای مشاغل شما در راه است: 80٪ مشاغل ایالات متحده تحت تأثیر هوش مصنوعی مشابه ChatGPT در سال های آینده قرار خواهند گرفت.

پاسخ ماسک حول محور تشویق افراد، از جمله فرزندان خود، برای پیگیری علایق و علایق خود در هنگام تصمیم گیری در مورد مسیر شغلی بود. او بر اهمیت کسب رضایت شخصی از کار انتخابی خود و تلاش برای کمک معنادار به جامعه تأکید کرد.

علیرغم شناخت آینده بالقوه ای که در آن هوش مصنوعی ممکن است از توانایی های انسانی در حرفه های مختلف پیشی بگیرد، ماسک بر اهمیت یافتن هدف فراتر از عملکرد شغلی صرف تاکید کرد.

علاوه بر این، ماسک در مورد جنبه وجودی کشف هدف و رضایت در دنیایی که در آن هوش مصنوعی ممکن است در زمینه های مربوطه از انسان ها پیشی بگیرد، شگفت زده شد. او اذعان کرد که عمیق‌تر شدن روی این مفهوم می‌تواند دلسردکننده و بی‌انگیزه‌کننده باشد.

زیاد به این فکر نکنید که هوش مصنوعی چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند
ماسک با تأمل در فداکاری و فداکاری هایی که برای تأسیس شرکت هایش انجام داد، اهمیت تلاش های خود را در پرتو پیشرفت های سریع در فناوری هوش مصنوعی زیر سوال برد. با این حال، او بر اهمیت تعلیق آگاهانه ناباوری برای حفظ انگیزه و عزم تأکید کرد.

همچنین بخوانید: نظرسنجی ایالات متحده نشان می دهد که ChatGPT جایگزین انسان ها در محل کار شده است

ماسک در توضیح دیدگاه خود اظهار داشت: «اگر به موقعیتی مانند جن جادویی برسیم که می‌توانید هر چیزی را از هوش مصنوعی بخواهید. و بیایید بگوییم که حتی یک سناریوی خوش خیم است – فرض کنید این یک سناریوی خوش خیم است، چگونه می توانیم تحقق را پیدا کنیم؟ می دانید، اگر هوش مصنوعی بتواند کار شما را بهتر از ما انجام دهد، چگونه می توانیم معنای زندگی را پیدا کنیم؟ منظورم این است که اگر خیلی سخت به آن فکر کنم، فقط می تواند باعث ناراحتی و بی انگیزگی شود.»

در اصل، ماسک از افرادی که در حرفه خود جوان هستند می‌خواهد همان مسیری را که او در پیش گرفته است، در پیش بگیرند – کاری را انجام دهند که از آن لذت می‌برند و تأثیر عمیق و مثبتی بر دنیای اطرافشان دارد.

او همچنین به آنها توصیه می کند که کارهایی را دنبال کنند که واقعاً آنها را مجذوب و راضی کند. افراد با پیروی از علایق خود و به کارگیری نقاط قوت فردی خود، می توانند موانعی را که توسط هوش مصنوعی ارائه می شود عبور کنند و راه های معناداری برای همزیستی با فناوری های پیشرفته کشف کنند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام