افزایش حقوق برای کارکنان مایکروسافت وجود ندارد، غول فناوری بودجه برای حقوق و پاداش کارکنان را کاهش می دهد.

افزایش حقوق برای کارکنان مایکروسافت وجود ندارد، غول فناوری بودجه برای حقوق و پاداش کارکنان را کاهش می دهد.

یک سند فاش شده مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت حقوق کارکنان تمام وقت را در سال جاری افزایش نخواهد داد. علاوه بر این، شرکت در حال کاهش بودجه یا جوایز و جوایز سهام است. این تنها چند ماه پس از اخراج بیش از 10000 نفر صورت می گیرد.

بر اساس گزارش Insider، شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است که حقوق کارکنان تمام وقت را در سال جاری افزایش ندهد. علاوه بر این، این شرکت در حال کاهش بودجه اختصاص یافته برای جوایز و جوایز سهام است.

این اطلاعات از یک ایمیل داخلی ارسال شده توسط مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا نقل شده است. از هم اکنون،

این گزارش به نقل از نادلا توضیح داد که این تصمیم تحت تأثیر شرایط مختلف اقتصادی در مقایسه با سال قبل بود که شرکت سرمایه‌گذاری قابل توجهی را برای جبران خسارت به دلیل شرایط بازار و عملکرد شرکت انجام داد و بودجه شایستگی جهانی آنها را تقریباً دو برابر کرد.

ایالات متحده

شرکت آمریکایی کارکنان را فقط برای اخراج به مهمانی می برد

ایالات متحده

اخراج فنی: آمازون شروع به خاتمه دادن به افراد بیشتری می کند، این بار از HR و خدمات وب آمازون

نادلا گفت: «سال گذشته، ما سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در غرامت ناشی از شرایط بازار و عملکرد شرکت انجام دادیم، که بودجه شایستگی جهانی خود را تقریباً دو برابر کرد… امسال، شرایط اقتصادی در ابعاد مختلف بسیار متفاوت است.

در ماه ژانویه، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد 10000 کارمند خود را اخراج کند که این امر به روند گسترده‌تر کاهش مشاغل در بخش فناوری به دلیل اقتصاد کند کمک می‌کند. با این حال، مایکروسافت تمرکز خود را به هوش مصنوعی مولد (AI) تغییر داده است که یک حوزه امیدوارکننده در صنعت محسوب می‌شود.

به عنوان بخشی از این تغییر، مایکروسافت از نزدیک با OpenAI، خالق ChatGPT، که بودجه قابل توجهی از مایکروسافت دریافت کرده، همکاری کرده است. آنها فناوری هوش مصنوعی را در محصولات آفیس و موتور جستجوی خود، بینگ، گنجانده اند. مایکروسافت با استفاده از پیشرفت‌های هوش مصنوعی قصد دارد عملکرد و قابلیت‌های پیشنهادات خود را افزایش دهد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام