امانوئل مکرون از فرانسه گفت: نشست سران G7 فرصتی برای متقاعد کردن هند و برزیل در مورد اوکراین است.

امانوئل مکرون از فرانسه گفت: نشست سران G7 فرصتی برای متقاعد کردن هند و برزیل در مورد اوکراین است.

نخست وزیر مودی روز شنبه به دعوت فومیو کیشیدا وارد نشست سران گروه هفت (G7) شد. از آن زمان، او با رهبران مختلف جهان گفتگو کرده است

نشست سران G7: امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه تاکید کرد که نشست گروه هفت (G7) در هیروشیما، ژاپن فرصتی برای متقاعد کردن کشورهای در حال توسعه مهم مانند هند و برزیل برای حمایت از کشورهای غربی در مورد اوکراین است.

پس از دیدار با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در حاشیه اجلاس سران G7 در روز شنبه، مکرون در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه، سفر غیرمنتظره زلنسکی را «تغییرگر بازی» خواند.

در همین حال، نخست وزیر نارندرا مودی و همتای بریتانیایی اش ریشی سوناک روز یکشنبه در حاشیه اجلاس سران G7 در هیروشیما ژاپن گفت وگو کردند.

مقالات مرتبط

اوکراین

زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین از آلمان برای حمایت از جنگ علیه روسیه تشکر کرد

اوکراین

جنگ اوکراین: کانادا از سوی کانادا به دلیل واردات غذاهای دریایی و انرژی روسیه از ژاپن انتقاد کرد

نخست وزیر مودی در موزه یادبود صلح، جایی که او همچنین به نمایشگاه های ضبط شده نگاه کرد و کتاب بازدیدکنندگان را امضا کرد، روز خود را با اهدای گل آغاز کرد.

در کنار نخست وزیر مودی، دیگر رهبران جهان مانند فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن و آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا، ادای احترام کردند.

نخست وزیر مودی روز شنبه به دعوت فومیو کیشیدا وارد نشست سران گروه هفت (G7) شد. از آن زمان، او با رهبران مختلف جهان گفتگو کرده است.

روز شنبه، نخست وزیر مودی با همتای ژاپنی خود فومیو کیشیدا در هیروشیما ملاقات کرد و در مورد راه های تقویت “دوستی هند و ژاپن در بخش های مختلف از جمله تجارت، اقتصاد و فرهنگ” گفتگو کرد.

نخست وزیر مودی همچنین روز شنبه با همتای ویتنام خود، فام مین چین گفت و گو کرد و در مورد جنبه های مختلف روابط دوجانبه از جمله در امور دفاعی گفتگو کرد.

(با ورودی های نمایندگی)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام