انتخابات جامو و کشمیر DDC: مرحله دوم نظرسنجی 48.62٪ مشارکت رای دهندگان را ثبت می کند

کمونیست انتخابات ایالتی KK Sharma گفت ، منطقه جامو 65.54 درصد رأی داده است ، در حالی که کشمیر به طور متوسط ​​33.34 درصد مشارکت داشته است.

انتخابات جامو و کشمیر DDC: مرحله دوم نظرسنجی 48.62٪ مشارکت رای دهندگان را ثبت می کند

تصویر نمایندگی حسن نیت ارائه می دهد اخبار 18

سرینگر: مشارکت 48.62 درصدی در مرحله دوم نظرسنجی در انتخابات شورای توسعه منطقه (DDC) در جامو و کشمیر ثبت شد که روز سه شنبه با آرامش سپری شد.

کمونیست انتخابات ایالتی کی.کی.شارما به خبرنگاران گفت ، منطقه جامو شاهد 65.54 درصد رأی بود ، در حالی که دره کشمیر به طور متوسط ​​33.34 درصد مشارکت مردم را ثبت کرد.

منطقه بانی پورا با 69.66 درصد بیشترین میزان مشارکت در کشمیر را ثبت کرد که سومین بالاترین میزان در اتحادیه است.

مشارکت 51.76 در مرحله اول در 28 نوامبر ، 64.2 درصد در بخش جامو و 40.65 درصد در بخش کشمیر ثبت شد.

این انتخابات از آنجا که اولین ماده مهم دموکراتیک از زمان لغو ماده 370 که وضعیت ویژه ای به جامو و کشمیر اعطا کرد و دولت را به دو سرزمین اتحادیه تقسیم کرد ، در اوت سال انتخابات قابل توجه است.

پونچ در روز سه شنبه بالاترین میزان مشارکت 75 درصدی را ثبت کرد ، در حالی که پولواما مانند فاز اول با 8.67 درصد از مردم رای خود را حفظ کرد.

از 280 حوزه انتخابیه در جامو و کشمیر ، 43 مرحله در مرحله دوم با 25 انتخابات در کشمیر و 18 حوزه در بخش جامو به صندوق های رای رفتند.

در مرحله اول رأی گیری در 43 حوزه انتخابیه DDC از جمله 25 در کشمیر و 18 حوزه در منطقه جامو برگزار شد.

شارما گفت: “رأی گیری برای مرحله دوم انتخابات DDC به طرز مسالمت آمیزی انجام شد و هیچ حادثه ای از هر نقطه از قلمرو اتحادیه گزارش نشد. درصد كل رای گیری برای مرحله دوم 48.62 درصد بود.”

در پایین آمدن درصد نظرسنجی در دره ، شارما گفت که رای دادن به مردم است.

“ما از مردم خواسته ایم که در نظرسنجی های DDC رای دهند زیرا این موارد در انتخاب نهاد تصمیم گیری در سطح منطقه بسیار مهم است. ما در این زمینه فعالیت های آگاهی را انجام داده ایم اما در نهایت این مردم هستند که مجبورند “رای داد.”

شارما با ارائه جزئیات گفت: 1.45 میلیون نفر از جمله 62،117 زن برای رای دادن در این دره شرکت کردند. در جامو ، رای دهندگان مرد 1.27 لک و رأی دهندگان زن 1.13 لک ، حق رای خود را به کار گرفتند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.