انتخابات J&K DDC: کنگره می گوید ، عضوی از اتحاد Gupkar نیست ، که برای افشا کردن BJP نظرسنجی می کند.

سخنگوی ارشد کنگره ، رندیپ سورجوالا ، سخنان خود را پس از اظهارات آمیت شاه وزیر امور داخلی اتحادیه برای اعلامیه گوپکار (PAGD) به عنوان “اتحاد جهانی نامقدس” اعلام کرد که همراه با کنگره می خواهد جامو و کشمیر را به دوران ترور و آشوب بازگرداند.

دهلی نو: کنگره روز سه شنبه اظهار داشت که این عضو اتحاد گوپکار نبوده و در انتخابات شورای توسعه منطقه در جامو و کشمیر برای “افشای” BJP از طریق روش های دموکراتیک شرکت می کند.

سخنگوی رئیس کنگره ، رندیپ سورجوالا در بیانیه ای گفت که این حزب مخالف هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی هند از جمله در جامو و کشمیر است.

وی در بیانیه ای گفت: “حزب كنگره بخشی از” اتحاد گوپكار “یا” انجمن خلق برای اعلامیه گوپكار “نیست. سورژوالا به آمیت شاه وزیر کشور حمله کرد و وی و دیگر وزرای دولت مودی را به اظهارات “شیطنت آمیز” متهم کرد و سعی داشت با بیان سخنان بی اساس در مورد جامو و کشمیر “روایت جعلی” را تحت فشار قرار دهد.

واکنش او پس از هدف قرار دادن BJP در کنگره صورت گرفت و گفت اگر موافق نظرات “ضد ملی” NC و PDP باشد ، باید این موضوع را روشن کند. شاه روز سه شنبه گفت اتحاد خلق برای اعلامیه گوپکار (PAGD) “اتحادی جهانی نامقدس” است که همراه با کنگره می خواهد به دوران وحشت و آشوب بازگردد.

PAGD که چندین حزب جامو و کشمیر را به عنوان اعضای خود تشکیل می دهد ، تلاش می کند تا وضعیت و دولت خاص JK را احیا کند.

در این بیانیه ، سورجولا گفت: “کنگره از انتخابات دموکراتیک در جامو و کشمیر طرفداری می کند و برای این منظور ، حزب کنگره در حال رقابت با نظرسنجی های شورای توسعه منطقه (DDC) است تا چهره ضد مردم BJP را به روشی دموکراتیک افشا کند. ”

رهبران کنگره محلی در جامو و کشمیر بر این عقیده اند که آنها عضو اتحاد گوپکار نیستند و فقط به دنبال توزیع کرسی برای نظرسنجی های DDC هستند.

Surjewala همچنین گفت که رهبری کنگره سنت فداکاری برای کشور را با خون خود نوشته و نیازی به درس ملی گرایی یا فداکاری BJP ندارد.

“حزب کنگره هرگز نخواهد پذیرفت که هویت ، صداقت یا سه رنگ ملت به ضرر بیفتد. همچنین کنگره هیچگونه مداخله خارجی در امور داخلی هند از جمله جامو و کشمیر را قبول نکرده و نخواهد پذیرفت. تاریخ باشکوه هند برای 70 سال شاهد این عزم کنگره است. “

Surjewala گفت که این کنگره به هویت ، صداقت و حاکمیت هند و سه رنگ متعهد است.

وی گفت: “شاید آمیت شاه و دولت مودی نیاز به درس جدیدی در زمینه ملی گرایی داشته باشند زیرا سازمان والدین آنها ، RSS ، 52 رنگ پس از استقلال در مقر خود سه رنگ را برافراشتند.”

سورجوالا گفت که BJP بدون اینکه بفهمد آنها در جامو و کشمیر قدرت را با آنها تقسیم کرده اند از PDP به رهبری مفتی مهبوبا انتقاد می کند.

رهبر کنگره همچنین از شاه پرسید که مسئول آزادی بنیانگذار جیش محمد ، مسعود ازهر ، که به همراه دو نفر دیگر در ازای مسافران هواپیمای هواپیمای ربوده شده هند-آی سی -814 در قندهار در دسامبر 1999 آزاد شد ، آزاد شد.

Surjewala ادعا کرد: “BJP در تلاش است دروغ منتشر کند و توهم ایجاد کند و این به چهره و شخصیت دولت مودی تبدیل شده است.”

رهبر کنگره Ajay Maken همچنین س askedال کرد که چرا BJP پس از تقسیم قدرت با PDP در جامو و کشمیر ، به این حزب حمله می کند؟

وی گفت حزب کمونیست حزب دموکراتیک خلق برای BJP خوب است به شرط آنکه با آن متحد شود و در لحظه شکست اتحاد به دشمن و “ضد ملی” آن تبدیل شود.

ماكن گفت: “برجام چه اقتدار اخلاقی ای دارد كه از كنگره بخواهد وقتی كه آنها خودشان با جمعی از حزب دموکراتیک خلق دولت تشکیل دادند در جامو و کشمیر.”

سورجوالا گفت که به جای توسل به سخنان جعلی ، دولت BJP باید چین را از سرزمین هند بدرقه کند و مسئولیت پاسخ مناسب به پاکستان را به عهده بگیرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.