انتقاد رهبران کنگره از دولت مرکزی به دلیل “سپر” رئیس WFI بریج بوشان شاران سینگ

راهول گاندی می گوید پرونده آزار جنسی WFI: نماینده BJP با اتهامات شنیع زیر سپر محافظ نخست وزیر امن است

رهبر کنگره راهول گاندی در یک جلسه تعاملی در باشگاه مطبوعات ملی در واشنگتن. PTI

کنگره روز جمعه دولت مرکزی را به دلیل “عدم اقدام” علیه نماینده BJP و رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) بریج بوشان شاران سینگ مورد انتقاد قرار داد. راهول گاندی گفت در حالی که دخترانی که مدال‌های بین‌المللی را به دست آورده‌اند در خیابان‌ها برای عدالت طلب می‌کنند، یک نماینده مجلس با “ادعاهای شنیع” زیر “سپر محافظ” نخست وزیر نارندرا مودی در امان بود.

راهول گاندی در توییتی به زبان هندی گفت: «دخترانی که 25 مدال بین‌المللی به ارمغان آوردند – در خیابان‌ها برای عدالت طلبی می‌کنند! نماینده مجلس با 15 اتهام شنیع سوء استفاده جنسی در دو FIR – امن در “سوراکشا کاواچ” نخست وزیر!”

وی افزود که دولت مرکزی مسئول مشکلات کشتی گیران است.

پریانکا گاندی، دبیر کل کنگره نیز از دولت مودی انتقاد کرد و پرسید که چرا هیچ اقدامی انجام نشده است.

جزئیات دو FIR علیه بریج بوشان شاران سینگ روز جمعه توسط یک رسانه منتشر شد. این ادعا می‌کرد که شاران سینگ درخواست محبت‌های جنسی کرده بود و دست زدن، ارعاب، تعقیب و دست زدن نامناسب توسط رئیس WFI نسبت به قاتل‌های زن از جمله یک خردسال وجود داشت.

پریانکا گاندی با برچسب زدن جزئیات FIR علیه سینگ گفت: “این اتهامات جدی را بخوانید و به کشور بگویید که چرا تاکنون هیچ اقدامی علیه متهم انجام نشده است؟”

دیپندر هودا، نماینده کنگره، گزارشی از رسانه ها را تگ کرد و گفت: «بی حرف! بعد از این چه چیز دیگری باقی می ماند؟ چطور خون کسی بعد از خواندن این مطلب به جوش نمی آید؟»

“ترول های BJP امروز، قبل از نوشتن علیه من، باید فکر کنند که اگر خواهر و دختر شما به جای این دختران بودند، آیا می توانستید این را تحمل کنید؟ اگر متهم نماینده/وزیر BJP باشد، آیا FIR نیز با دستور دادگاه عالی ثبت می‌شود؟» او گفت.

این دو FIR در 28 آوریل در ایستگاه پلیس Connaught Place به دستور دادگاه عالی ثبت شدند. FIR ها سینگ را بر اساس بخش های مختلف قانون مجازات هند (IPC) متهم کرده اند، از جمله تجاوز به یک زن برای تجاوز به حیا (بخش 354)، آزار جنسی (354A) و تعقیب (354D) که مجازات آن دو تا سه سال زندان است. . بر اساس شکایت پدر یک خردسال، قانون حمایت از کودکان در برابر جرائم جنسی (POCSO) مورد استناد قرار گرفته است. این حکم مستلزم حبس تا هفت سال در صورت محکومیت است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام