اوکراین اولین سامانه دفاعی پاتریوت خود را از آلمان دریافت کرد

اوکراین اولین سامانه دفاعی پاتریوت خود را از آلمان دریافت کرد

پس از اینکه واشنگتن متعهد شد این سیستم ساخت آمریکا را در ژانویه ارسال کند، آلمان متعهد شد که به اوکراین یک باتری پاتریوت بدهد.

دهلی نو: بر اساس یک وب سایت رسمی دولت آلمان که در آن لیست به روز شده پشتیبانی نظامی ارائه شده منتشر شده است، آلمان یک سامانه دفاع هوایی پاتریوت و مجموعه ای از موشک ها را به اوکراین تحویل داده است.

این لیست به ویژه شامل سیستم پاتریوت، 16 کامیون زتروس (در مجموع 76 دستگاه از قبل تحویل داده شده است) و دو خودروی حفاظت از مرز (122 دستگاه ارسال شده است).

پس از اینکه واشنگتن در ژانویه متعهد به ارسال سیستم ساخت آمریکا شد، آلمان متعهد شد که به اوکراین یک باتری پاتریوت بدهد. بعدها، هلند نیز به این تلاش ها پیوست.

سیستم تسلیحاتی ارائه شده در رده کمک های نظامی “ارائه شده” قرار گرفته است که مبلغ 2.41 میلیارد دلار کمک کشنده و غیرکشنده است. یورو آسیایی تایمز

علاوه بر این، ایالات متحده متعهد به ارسال سامانه دفاع هوایی MIM-104 پاتریوت شده است. با این حال، در 18 آوریل، پنتاگون بار دیگر از تأیید اینکه آیا تجهیزات تحویل داده شده است یا خیر، خودداری کرد.

سرتیپ نیروی هوایی، سخنگوی ارشد پنتاگون. ژنرال پت رایدر در ماه مارس گفت که تحویل باتری پاتریوت تسریع خواهد شد. با این حال، وی اطلاعات بیشتری ارائه نکرد.

مقامات آمریکایی اخیراً در یک نشست خبری تأیید کردند که آموزش نیروهای دفاع هوایی اوکراین در فورت سیل، اوکلاهاما، دوره آموزشی خود را به پایان رسانده و راهی اروپا شده اند. با این حال، مقامات آمریکایی از افشای جدول زمانی تحویل سامانه پدافند هوایی MIM-104 پاتریوت که ایالات متحده متعهد به ارسال آن به اوکراین است، خودداری کردند.

تقویت اساسی برای دفاع اوکراین

هدف پاتریوت ها بهبود قابل توجه دفاع از شهرهای اوکراین و زیرساخت های حیاتی در برابر حملات منظم موشکی روسیه است.

سیستم پاتریوت برای مبارزه با هواپیماهای دشمن، موشک های بالستیک و موشک های کروز استفاده می شود. این پیشرفته ترین سلاح دفاع هوایی در زرادخانه ایالات متحده است که کیف مدتهاست از آن درخواست کرده است.

یک باتری پاتریوت دارای چهار تا هشت پرتابگر است که هر کدام برای چهار موشک طراحی شده اند.

در 30 مارس، سخنگوی پنتاگون، پاتریک رایدر گفت که 65 سرباز اوکراینی آموزش سیستم های پاتریوت را در فورت سیل، اوکلاهاما تکمیل کرده و به اروپا بازگشتند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام