اکنون روس ها می خواهند سگ های ولگرد را به جبهه جنگ اوکراین بفرستند

اکنون روس ها می خواهند سگ های ولگرد را به جبهه جنگ اوکراین بفرستند

تصویر بازنمایی رویترز

در طول یک جلسه پارلمان، فدوت توموسوف، قانونگذار روسی پیشنهادی بسیار غیرمعمول برای تقویت نیروهای نظامی روسیه با استفاده از سگ های ولگرد “متجاوز” به عنوان دارایی ارائه کرد.

پیشنهاد توموسوف، که توسط مسکو تایمز گزارش شده است، بر حضور متخصصان علم کاذب در کشور که دارای تخصص برای آموزش سگ ها در مهارت های مختلف هستند، تاکید می کند.

وی پیشنهاد کرد که پس از یک دوره آموزشی مختصر، ولگردها برای انجام وظایفی مانند نجات مجروحان و شرکت در پاکسازی مین در مناطق عملیاتی ویژه نظامی مستقر شوند.

مقالات مرتبط

روسیه - اوکراین

جنگ روسیه و اوکراین: تخلیه باعث هشدار ناظر در مورد نیروگاه اتمی کیف شد

روسیه - اوکراین

“کمبود مهمات”: رئیس گروه واگنر روسیه تهدید به خروج نیروها از باخموت اوکراین کرد

بر اساس گزارش ها، بسیاری از شهرها و شهرهای روسیه با حیوانات خانگی طرد شده و سگ های خیابانی که به صورت دسته جمعی شکار می کنند، مشکل دارند.

با توجه به این موضوع، پارلمان روسیه اولین قرائت قانونی را داشت که اجازه «اتانازی» سگ‌های بی‌خانمان را می‌داد.

اما فدوت توموسوف، نماینده ارشد طرفدار پوتین، 67 ساله، خواستار آموزش ولگردهای “بزرگ و تهاجمی” توسط متخصصان برای کارهای جنگی شد.

او گفت که سگ ها توسط ارتش سرخ در جنگ جهانی دوم مستقر شدند و ولگردها باید بسیج شوند.

توموسوف، استاد اقتصاد که نماینده سردترین منطقه جهان، یاکوتیا، در پارلمان روسیه است، توسط بسیاری از کشورهای غربی از جمله بریتانیا و ایالات متحده به دلیل قوانین طرفدار جنگ خود تحریم شده است.

ویدئوی پیشنهاد توموسوف توجه آنتون گراشچنکو، مشاور وزارت امور داخلی اوکراین را به خود جلب کرد و وی کلیپی را در توییتر به اشتراک گذاشت که همراه با اظهار نظری مبنی بر حیرت خود از سطح تصور پوچ در روسیه ابراز داشت.

در حالی که سربازان اوکراینی برای اهداف جنگی با حیوانات ولگرد درگیر نشده اند، گزارش خبرگزاری فرانسه فاش کرد که برخی از سربازان در همراهی با این حیوانات آرامش یافته اند.

بر اساس گزارش ها، روسیه قبلا علاقه خود را به استفاده از حیوانات برای مقاصد نظامی نشان داده است. طبق گزارش موسسه نیروی دریایی ایالات متحده، در آوریل 2022، ارتش روسیه از دلفین های آموزش دیده ویژه برای محافظت از یک پایگاه دریایی در دریای سیاه استفاده کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام