ایالات متحده در حال بررسی 650 حادثه مشاهده احتمالی بشقاب پرنده

ایالات متحده در حال بررسی 650 حادثه مشاهده احتمالی بشقاب پرنده

تصویر بازنمایی رویترز

واشنگتن: یک مقام پنتاگون روز چهارشنبه اعلام کرد که بیش از 650 مورد احتمالی مشاهده بشقاب پرنده در حال حاضر توسط دولت ایالات متحده در حال بررسی است.

این تصدیق پس از آن صورت می گیرد که دفتر مدیر اطلاعات ملی در گزارشی اعلام کرد که از سال 2005 در ژانویه 510 مشاهده بشقاب پرنده را به طور کلی رصد کرده است.

این افزایش بسیار زیادی نسبت به سال 2021 بود، زمانی که ODNI تنها 144 مشاهده را به طور کلی ثبت کرده بود.

در مجموع 366 مشاهده جدید در گزارش ژانویه گزارش شد که 26 مورد به عنوان هواپیماهای بدون سرنشین، 163 مورد به عنوان اجسام بالون مانند و 6 مورد به عنوان به هم ریخته هوایی طبقه بندی شدند.

171 مشاهده باقی‌مانده نامشخص بودند، که برخی از آنها «ویژگی‌ها یا عملکرد غیرمعمول پرواز را نشان می‌دادند و نیاز به تجزیه و تحلیل بیشتری دارند».

این اطلاعات توسط شان کرک پاتریک، رئیس دفتر حل و فصل ناهنجاری‌های همه حوزه‌های وزارت دفاع، طی شهادتی در مقابل کمیته فرعی کمیته نیروهای مسلح سنا فاش شد.

به گفته کرک پاتریک، مشاهدات بیشتر در سواحل شرقی و غربی ایالات متحده، در خاورمیانه و اطراف دریای چین جنوبی است.

در فیلمی که اخیراً از طبقه بندی خارج شده است که توسط یک پهپاد نظامی آمریکایی هنگام نظارت در خاورمیانه گرفته شده است، می توان یک آیتم غیرقابل شناسایی را دید که به داخل و خارج از قاب می زند.

به نظر می رسد این ویدیو زمانی که سرعت آن کم می شود، یک کره فلزی را نشان می دهد. اما در میان بسیاری از سوالات حل نشده دیگر، پنتاگون هنوز مطمئن نیست که از کجا آمده و چه می‌کرده است.

پنتاگون گفت هیچ مدرک محکمی وجود ندارد که نشان دهد هیچ یک از اقلام ناشناس هنوز از فضا منشا گرفته است.

با این حال، به گفته پنتاگون، درصد کمی از آنها ویژگی‌های پروازی پیشرفته‌ای داشتند که نشان می‌دهد ممکن است توسط چین ایجاد شده باشند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام