ایالات متحده 6.4 میلیون دوز واکسن Pfizer-BioNTech COVID-19 را در اولین transh تا پایان سال توزیع می کند

دولت فدرال توصیه هایی را برای افرادی که باید در اولویت قرار گیرند صادر می کند – احتمالاً افراد مسن ، پرخطر و کارگران خط مقدم – اما مقامات محلی تماس نهایی را برقرار می کنند

ایالات متحده 6.4 میلیون دوز واکسن Pfizer-BioNTech COVID-19 را در اولین transh تا پایان سال توزیع می کند

واکسن های فایزر توزیع شده در ایالات متحده از بزرگترین کارخانه تولیدی آن واقع در کالامازو ، میشیگان تهیه خواهد شد. خبرگزاری فرانسه

واشنگتن: ایالات متحده قصد دارد 6.4 میلیون دوز Pfizer-BioNTech را توزیع کند کووید -19 مقامات روز سه شنبه گفتند که واکسن در هفته اول پس از پاک شدن برای استفاده اضطراری ، که احتمالاً ماه آینده است.

کمیته سازمان غذا و دارو در 10 دسامبر برای تصمیم گیری در مورد چراغ سبز دارو تشکیل جلسه می دهد.

آخرین آمار در روز سه شنبه نشان داد که این کشور در مجموع 259،600 ثبت کرده است کووید -19 مرگ و میر و 12.5 میلیون مورد – با بیش از 2000 مرگ و 167000 مورد جدید فقط در 24 ساعت گذشته.

ژنرال گوستاو پرنا ، مدیر ارشد عملیات دولت Warp Speed ​​، به خبرنگاران گفت حدود 40 میلیون دوز واکسن تا پایان دسامبر در دسترس خواهد بود.

این رقم شامل واکسن دیگری است که توسط Moderna و موسسه ملی بهداشت تولید شده است ، که هفته گذشته برخی از نتایج اولیه اثربخشی را اعلام کرد و همچنین نزدیک به درخواست تأیید اضطراری است.

واکسن Pfizer نیاز به ذخیره سازی طولانی مدت بسیار سرد -70 درجه سانتیگراد دارد و این شرکت ظروف مخصوصی را با یخ خشک تولید کرده است که تا 15 روز آن را خنک نگه دارد.

پرنا گفت که 64 حوزه قضایی در ایالات متحده – از جمله 50 ایالت ، مناطقی مانند پایتخت واشنگتن و پورتوریکو و رزروهای هند – تعداد تخصیص خود را در روز جمعه دریافت کردند.

مبلغی که دریافت می کنند متناسب با تعداد جمعیت آنها خواهد بود.

دولت فدرال توصیه هایی را برای افرادی که باید در اولویت قرار بگیرند – احتمالاً افراد مسن ، پرخطر و کارگران خط مقدم – ارائه می دهد اما مقامات محلی تصمیم نهایی را برای خودشان می گیرند.

دبیر بهداشت ، الکس آذر گفت ، واکسیناسیون در خانه های بازنشستگان ظرف 48 ساعت پس از تأیید اضطراری آغاز می شود. دولت برای برنامه خانه بازنشستگان با CVS Health همکاری کرده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.