ایلان ماسک از تحویل تسلا Cybertruck از سه ماهه دوم یا سه ماهه سوم سال 2023 خبر داد.

ایلان ماسک از تحویل تسلا Cybertruck از سه ماهه دوم یا سه ماهه سوم سال 2023 خبر داد.

ایلان ماسک اعلام کرد که تسلا به طور قطع تحویل Cybertruck را تا پایان سال 2023 آغاز خواهد کرد. با این حال، بسیار گران تر از آنچه مردم پیش بینی می کردند خواهد بود. تسلا در نظر دارد به جای تمرکز بر سودآوری، همه چیز را در فروش انجام دهد.

ایلان ماسک روز چهارشنبه در یک کنفرانس تلفنی با سرمایه گذاران اعلام کرد که تسلا در سه ماهه سوم سال 2023 رویدادی را برای تحویل Cybertruck خود که مدت ها با تاخیر مواجه شده برگزار خواهد کرد.

پس از بیش از سه سال، تولید Cybertruck قرار است در تابستان امسال آغاز شود – اگرچه ماسک اعلام کرده است که تولید عمده آن تا سال آینده آغاز نخواهد شد.

همچنین بخوانید: Elemental Tesla: سازنده خودروهای برقی تحت رهبری ایلان ماسک، «آلیاژ فلزی جدید» را برای Cybertruck ثبت کرد.

ماسک روز چهارشنبه گفت: «راه اندازی خط تولید به زمان نیاز دارد و این واقعاً یک محصول بسیار رادیکال است. این خودرو به همان شکلی که خودروهای دیگر ساخته می‌شوند ساخته نشده است.»

یکی از دلایل اصلی تاخیر ممکن است تصمیم این شرکت برای ساخت Cybertruck از فولاد ضد زنگ باشد که گرانتر از فولادی است که معمولاً در ساخت خودرو استفاده می شود. به دلیل تمایل آن به بازگشت به شکل اولیه، نمی توان آن را به گلگیرها و سایر قطعات کوبید. و نیاز به فرآیندهای جوشکاری تخصصی دارد، که همگی پیچیدگی ساخت Cybertruck را نسبت به سایر خودروهای تسلا افزایش داده است.

به دلیل طراحی غیرمعمول Cybertruck، حتی قطعات جزئی مانند برف پاک کن ها باید به صورت سفارشی ساخته شوند.

بر اساس عرضه جدیدترین مدل‌های تسلا، یعنی مدل Y، ممکن است انتظار داشته باشیم تسلا تنها چند سایبرتراک را در طول رویداد تحویل، احتمالاً منحصراً برای خودی‌های تسلا، و ماه‌ها بین مراسم تا شروع تحویل به مصرف‌کننده، تحویل دهد.

همچنین بخوانید: ایلان ماسک از یک “سایبرتراک” الکتریکی رونمایی کرد که از پورشه ها پیشی می گیرد و گلوله ها را کنار می گذارد.

همه چیز به این بستگی دارد که رمپ های تولید چقدر خوب پیش می روند.

قیمت‌ها در تجارت خودرو در چهار سال گذشته بسیار غیرقابل پیش‌بینی بوده است، به‌ویژه در بخش خودروهای الکتریکی، و تسلا قبلاً اذعان کرده است که قیمت Cybertruck با آنچه در سال 2019 اعلام شده بود، نخواهد بود.

در سال گذشته، انتظار می‌رفت تسلا مشخصات و قیمت‌های به‌روزرسانی‌شده Cybertruck را فاش کند، اما ماسک اخیراً اعلام کرده است که تا زمان تحویل در سه‌ماهه سوم این اتفاق رخ نخواهد داد.

ماسک قبلاً گفته بود که Cybertruck به جای موتور سه موتوره که قبلاً رونمایی شده بود، در یک پیکربندی پیشرفته جدید با موتورهای چهارگانه عرضه خواهد شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام