ایلان ماسک در حال برنامه ریزی برای جایگزینی واتس اپ «غیرقابل اعتماد» با توییتر 2.0 است

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، بیانیه‌ای در مورد ویژگی‌های آتی که به این پلتفرم اضافه خواهد شد، بیان کرد. این ویژگی ها شامل اضافه شدن قابلیت برقراری تماس و ارسال پیام های رمزگذاری شده است.

ماسک قبلاً در سال گذشته به قصد خود برای “Twitter 2.0 The Everything App” اشاره کرده بود. او برخی از ویژگی های برنامه ریزی شده، مانند پیام های مستقیم رمزگذاری شده (DM)، توییت های طولانی و گزینه های پرداخت را تشریح کرد.

ماسک روز سه شنبه در توییتی اعلام کرد که به زودی قابلیت چت صوتی و تصویری معرفی خواهد شد. این بدان معناست که کاربران توییتر می‌توانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها، بدون نیاز به اشتراک‌گذاری شماره تلفن، در مکالمات صوتی و تصویری با دیگران در این پلتفرم شرکت کنند.

ایلان

نمایه های جایگزین ایلان ماسک: چگونه توییتر حسابی را که ایلان ماسک به عنوان پروفایل مخفی خود استفاده می کند، دزدید

ایلان

اخراج‌های فنی: تعداد کارمندان توییتر از 8000 در سال گذشته به 1000 کاهش می‌یابد، زیرا افراد بیشتری از کار بیکار می‌شوند.

معرفی ویژگی تماس در توییتر، پلتفرم میکروبلاگینگ را با سایر برنامه های رسانه اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام که متعلق به متا هستند، هماهنگ می کند. این پلتفرم ها قبلاً ویژگی های تماس مشابهی را ارائه می دهند.

ایلان ماسک گفت که نسخه ای از پیام های مستقیم رمزگذاری شده از روز چهارشنبه در توییتر منتشر خواهد شد. با این حال، مشخص نیست که آیا ویژگی تماس نیز رمزگذاری خواهد شد یا خیر.

علاوه بر ویژگی های جدید، توییتر اخیراً برنامه خود را برای آغاز فرآیند پاکسازی اعلام کرده است. این فرآیند شامل حذف و بایگانی حساب‌هایی است که برای مدت قابل توجهی غیرفعال بوده‌اند و چندین سال طول می‌کشد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام