ایلان ماسک در سفر به چین با 16 وعده غذای مجلل پذیرایی شد

ایلان ماسک در سفر به چین با 16 وعده غذای مجلل پذیرایی شد

الون ماسک. (AP Photo/Michel Euler, Pool, File)

در طول سفر خود به چین، ایلان ماسک از طریق غذاهای مجلل، تحسین و تمجید فراوان، و میم هایی که از او به عنوان “رفیق ماسک” یاد می کردند، غرق شد. مدیر عامل تسلا در چین بسیار مورد تحسین قرار می گیرد و خودروهای الکتریکی این شرکت در این کشور بسیار محبوب شده اند.

گزارش شده است که تصاویر منوی شام 16 غذای فوق العاده ای که برای ورود ماسک تهیه شده بود، شامل غذاهای دریایی، گوشت بره نیوزیلندی و رشته فرنگی سنتی به سبک پکن، به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. خبرگزاری فرانسه. برخی از کاربران این فرصت را غنیمت شمردند و درباره تیرگی روابط بین ایالات متحده و چین شوخی کردند و استقبال گرم ماسک را برخلاف تنش های دیپلماتیک برجسته کردند.

همچنین بخوانید – ایلان ماسک در چین: مدیر عامل تسلا با وزیر امور خارجه و وزیر بازرگانی چین دیدار کرد

مقالات مرتبط

ایلان

ایلان ماسک در چین برای دیدار با دولت مقامات باعث سردرد بزرگی برای کاخ سفید بایدن می شود

ایلان

آیا ایلان ماسک را در حال فروش مدل های خودروهای الکتریکی تسلا در تلویزیون خواهیم دید؟

بازدید ماسک توجه قابل توجهی را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی چین به خود جلب کرد و هشتگ های مربوط به سفر او میلیاردها بازدید را در Weibo جمع آوری کردند. ماسک پس از ورود به پکن با وزیران ارشد دیدار کرد و از سرزندگی و پتانسیل چین قدردانی کرد. او سپس از شانگهای، جایی که تسلا یک پایگاه تولیدی بزرگ دارد، بازدید کرد و سپس شهر را ترک کرد.

گزارش شده است که یک میم طنز که در Weibo پخش می شود، ماسک را به عنوان “رفیق ماسک” نشان می دهد که پشت تریبونی مزین به پرچم های چین ایستاده است در حالی که مقامات مناسب در پس زمینه کف می زنند. خبرگزاری فرانسه.

با این حال، برخی از کاربران به پستی که یکی از معاونان تسلا پس از نیمه شب منتشر کرده بود، اشاره کردند که نشان می دهد ماسک با صدها کارگر در شانگهای عکس گرفته است.

این موضوع انتقاداتی را برانگیخت، زیرا به نظر می‌رسید که کارمندان تا آخر شب صرفاً برای فرصت‌های عکاسی کار کنند. چنین احساساتی منعکس کننده نارضایتی فزاینده در میان کارکنان فناوری چینی در رابطه با ساعات کاری طولانی و فرهنگ شرکت های پر استرس است.

به طور خلاصه، سفر ایلان ماسک به چین با تحسین، وعده های غذایی عجیب و غریب و میم های طنز همراه بود. در حالی که بسیاری از حضور او به گرمی استقبال کردند، بحث هایی را در مورد سیستم آموزشی چین، روابط دیپلماتیک و شیوه های کاری در صنعت فناوری به راه انداخت.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام