ایلان ماسک و مدیر عامل اسپاتیفای، دنیل اک، با اپل و قوانین “پوچ” آنها برای اپ استور مقابله خواهند کرد.

ایلان ماسک و مدیر عامل اسپاتیفای، دنیل اک، با اپل و قوانین

ایلان ماسک و دانیل اک، مدیر عامل اسپاتیفای، علیرغم دریافت هزینه های سنگین از توسعه دهندگان اپلیکیشن و سازندگان اپلیکیشن، به دنبال قوانین خودسرانه اپل برای اپ استور، تیم کوک و اپل هستند.

Spotify و Elon Musk هر دو قبلاً علیه محدودیت های App Store اپل صحبت کرده بودند. ماسک و مدیر عامل اسپاتیفای، دانیل اک، در گفتگوی اخیر توییتری این هفته، استانداردهای اپل را زیر سوال بردند و اک آنها را «پوچ» و ماسک آنها را «مشکل جدی مقیاس‌پذیری» خواند.

این بحث هفته گذشته زمانی آغاز شد که توییتر همه کاربران را قادر به ارائه “اشتراک” در شبکه کرد. ماسک به سؤالات کاربران در مورد این اخبار پاسخ داد و توضیح داد که چرا نمایش اشتراک ها در آیفون بیشتر از آنچه در سایت انجام می شود طول می کشد.

ماسک گفت: “توجه داشته باشید، چند روز بیشتر طول می کشد تا اشتراک ها در آیفون در مقابل وب فعال شوند، زیرا همه اشتراک ها در حال حاضر باید توسط اپل تایید شوند.”

این در رابطه با معیارهای App Store در مورد اشتراک محتوای دیجیتال درون برنامه‌ای است که توییتر باید از آن پیروی کند زیرا این اشتراک‌های جدید از طریق برنامه آیفون در دسترس هستند.

دنیل اک، مدیر عامل اسپاتیفای سپس نظرات ماسک را نقل کرد و بار دیگر از سیاست های اپل انتقاد کرد:

Spotify قبلاً یکی از مخالفان سرسخت استانداردهای App Store بوده است. این شرکت همچنین اتهامات ضد انحصاری را علیه اپل در اتحادیه اروپا مطرح کرده است و ادعا می کند که اپل ممکن است اشتراک اپل موزیک را به صورت رایگان در این برنامه ارائه کند، اما Spotify باید 30 درصد (یا 15 درصد از سال دوم) از درآمد مشترک خود را به اپل بدهد. اگر همین کار را کرد

به عنوان مثال، ماسک قبلاً اعلام کرده بود که پرداخت‌های اپ استور اپل عملاً 30 درصد مالیات بر استفاده از اینترنت است.

درست در اطراف ماسک فاش کرد که توییتر برای تیک آبی تایید شده توییتر شروع به شارژ هزینه خواهد کرد و آن را با توییتر آبی بسته بندی می کند، ماسک با تیم کوک، مدیر عامل اپل برای کمیسیون های فروشگاه App اپل و مجموعه قوانین سختگیرانه ای که بر برنامه ها و توسعه دهندگان برنامه تحمیل کرده بودند، مخالفت کرده بود.

ماسک حتی تا حدی پیش رفت که گفت اگر اپل توییتر را از اپ استور حذف کند، او شروع به ساخت گوشی‌های خود می‌کند که با توییتر از قبل نصب شده‌اند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام