اینترپل به سازمان های اجرای قانون جهانی درباره نامه های آلوده به COVID-19 که رهبران سیاسی را هدف قرار می دهد ، هشدار می دهد

اینترپل اضافه کرده است که برخی از افراد آلوده ممکن است در واقع از مناطق آسیب دیده به مناطق غیر آسیب دیده منتقل شوند و مواردی را که افراد ادعا می کنند نمونه های آلوده مایعات بدن را به صورت آنلاین می فروشند ، برجسته کرد.

اینترپل از نهادهای اجرای قانون در سراسر جهان خواسته است که مواظب باشند کووید -19 نامه های آلوده ای که احتمالاً برای رهبران سیاسی و افراد ارسال می شود.

بر اساس بیانیه صادر شده توسط اینترپل ، دستورالعمل های به روز شده از آموزه های آموخته شده و بهترین شیوه های توسعه یافته در سراسر جهان برای کمک به پلیس در شناسایی و رسیدگی به جرایم تأثیر پذیر استفاده می کند. کووید -19 ، از جمله خشونت خانگی ، کودک آزاری و جرایم اینترنتی.

طبق اطلاعات اینترپل ، همه گیرها به جنایتکاران فرصتی داده اند تا با استفاده کامل از تقاضای تجهیزات حفاظتی ، سریع پول در آورند. رهنمودهای سازمان بین المللی پلیس شامل توصیه هایی در رابطه با گسترش آلودگی عمدی ، نظم عمومی ، کلاهبرداری و پولشویی است.

به گفته یورگن استوك ، دبیر كل اینترپل ، تقاضای زیاد همراه با عرضه محدود باعث ایجاد خواهد شد کووید -19 واکسن معادل طلای مایع به شبکه های جرایم سازمان یافته به عنوان حرکت قانونی نزدیک به زایمان.

اینترپل گفت مواردی وجود داشته است که افراد در تلاش برای ترساندن آنها ، به صورت پزشکان ، کارگران ضروری و مأموران اجرای قانون تف و سرفه کرده اند.

این می تواند برای افراد آلوده به یک خطر قابل توجه باشد کووید -19 ، طبق گزارش اینترپل. علاوه بر این ، مواردی از تلاش برای آلودگی عمدی با تف و سرفه روی سطوح و اشیا گزارش شده است. سازمان جهانی همچنین هشدار داده است که علیرغم خطر محدود ، چند مورد از نامه های تهدیدآمیز آلوده است کووید -19 شخصیت های سیاسی را هدف قرار داده است.

اینترپل اضافه کرده است ، با وجود شرایط پزشکی فعلی و مواردی که افراد ادعا می کنند نمونه های آلوده مایعات بدن را به صورت آنلاین می فروشند ، ممکن است برخی از افراد آلوده واقعاً از مناطق آسیب دیده به مناطق غیر آسیب دیده منتقل شوند.

طبق اینترپل ، خدمات پستی و میز جلو باید از تهدیدهای بیولوژیکی بسته های مشکوک مطلع شوند و اقدامات حفاظتی توصیه شده را دنبال کنند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.