اینفلوئنسر که “کلون” هوش مصنوعی را ایجاد کرد تا با 1 دلار در دقیقه دوست دختر همه باشد

همه را دوست داشته باشید: اینفلوئنسر که

چت ربات هوش مصنوعی Caryn Majorie، CarynAI، چندین گیرنده دارد. حداقل 20000 نفر از 1.8 میلیون دنبال کننده اسنپ چت او برای آن ثبت نام کرده اند. تصویر با حسن نیت ارائه شده: @cutiecaryn/Twitter

کرین ماجوری 23 ساله است و 1.8 میلیون دنبال کننده در اسنپ چت و 216 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او تاکنون بیش از 1000 “دوست پسر” دارد. او با آنها گفتگو می کند – آنها در مورد آینده صحبت می کنند و احساسات صمیمی خود را به اشتراک می گذارند. فقط اینکه او آنها را ملاقات نکرده است.

تعجب می کنم که ماجری چگونه این همه روابط را مدیریت می کند. خوب، این مردان (بیشتر) با نسخه مجازی Majorie – یک ربات چت هوش مصنوعی – قرار می گذارند.

اینفلوئنسر یک چت بات مبتنی بر صدا به نام CarynAI ایجاد کرد. بر اساس گزارشی که در آن منتشر شده است، به عنوان یک “دوست دختر مجازی” دو برابر می شود ثروتو دارای صدا و شخصیتی است که با ماجری واقعی مطابقت دارد.

ChatGPT

ChatGPT به عنوان خدا؟ متخصص هشدار می دهد ربات های هوش مصنوعی قادر به راه اندازی مذاهب جدید هستند

ChatGPT

ChatGPT دارای “هوش عاطفی” عالی است، اغلب احساسات را بر حقایق ترجیح می دهد.

همانطور که می گویند، هیچ چیز رایگان نیست. نه حتی عشق و TLC. برای چت با CarynAI، مردم باید 1 دلار در دقیقه بپردازند. به نظر چیزی خارج از Black Mirror است اما دوست دختر هوش مصنوعی طرفداران زیادی دارد.

چند روز پیش CarynAI به عنوان یک آزمایش بتا راه اندازی شد و در حدود یک هفته به 71,610 دلار (58.7 لک) رسید. اکثر کسانی که ثبت نام کردند مرد بودند ثروت گزارش می گوید. پس از پاسخی قاطع، CarynAI در روز سه‌شنبه به طور رسمی راه‌اندازی شد و Majorie این ربات چت را برای میلیون‌ها فالوور خود در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کرد.

ساخت CarynAI

به گفته وب سایت CarynAI، بیش از 2000 ساعت به طراحی و کدنویسی زبان و شخصیت ربات اختصاص داده شده است. صدا، شخصیت و رفتار آن منحصر به فرد و متمایز است. و تعامل با CarynAI «احساس می‌کند که مستقیماً با Majorie واقعی صحبت می‌کنید که «هر زمان و هر مکان» در دسترس است. Majorie “به طور بی عیب و نقص” در یک هوش مصنوعی شبیه سازی شده است.

CarynAI توسط Forever Voices ایجاد شده است، یک استارت آپ که به شما امکان می دهد با شخصیت های هوش مصنوعی در مکالمات دو طرفه شرکت کنید. این برنامه از برخی ویدیوها که اکنون حذف شده اند از کانال YouTube Marjorie و لایه لایه با فناوری GPT-4 API OpenAI استفاده کرد.

همچنین بخوانید: کلاهبرداران صدای دختر را با استفاده از هوش مصنوعی در «کلاهبرداری آدم ربایی» شبیه سازی کردند، یک میلیون دلار به عنوان باج طلب کردند.

مکالمات با CarynAI می تواند شخصی و صمیمی باشد. وب سایت ادعا می کند که رمزگذاری انتها به انتها تضمین می کند که چت ها محرمانه باقی می مانند.

همه را دوست دارم اینفلوئنسر که کلون هوش مصنوعی را ایجاد کرد تا در هر دقیقه 1 دوست دختر همه باشد
ربات چت صدایی دارد که با صدای Majorie مطابقت دارد. تصویر با حسن نیت ارائه شده: @cutiecaryn/Twitter

“درمان تنهایی”

به گفته Majorie، ربات چت به او اجازه می‌دهد تا با تعداد بیشتری از دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی خود ارتباط برقرار کند و اضافه کرد که در حال حاضر امکان ندارد مستقیماً با همه آنها صحبت کند. او گفت: “CarynAI می آید و این شکاف را پر می کند.” ثروت، اضافه کرد که ممکن است بتواند تنهایی را “درمان” کند.

او گفت: “چه به کسی نیاز داشته باشید که آرامش دهد یا دوست داشته باشد، یا فقط بخواهید درباره اتفاقی که در مدرسه یا محل کار رخ داده است ناراضی باشید، CarynAI همیشه در کنار شما خواهد بود.”

انتظار می‌رود که ماجری به خاطر آواتار مجازی‌اش پول زیادی به جیب بزند. به گفته او، CarynAI در نهایت می تواند 5 میلیون دلار (41 کرور) در ماه درآمد داشته باشد. این بر اساس این واقعیت است که 20000 نفر از 1.8 میلیون دنبال کننده اسنپ چت او برای این سرویس ثبت نام کرده اند.

ماژوری واقعی

Majorie یک اینفلوئنسر آمریکایی مستقر در لس آنجلس است که در دنیای دیجیتال با نام @cutiecaryn شناخته می شود. او وبلاگ های زیبایی و مد می سازد و مانند چندین تأثیرگذار دیگر زندگی خود را در رسانه های اجتماعی مستند می کند.

طبق گفته لینکدین، او بیش از 200 میلیون بیننده ماهانه در اسنپ چت دارد و بیش از 36 میلیون بازدید و 750000 مشترک در یوتیوب دارد. او با برندهای برتر مانند Neutrogena، Sephora و Ulta Beauty همکاری داشته است.

نگاهی به صفحه اسنپ چت و دیگر حساب های اجتماعی او، ویدیوهایی از خرید، صرف شام، و بازدید از باغ وحش و یک پاساژ را نشان می دهد.

تکامل چت بات ها

این کار با سیری و الکسا شروع شد، اما چت بات ها راه طولانی را پیموده اند. خود Forever Voices نسخه‌هایی از استیو جابز، تیلور سوئیفت و دونالد ترامپ و دیگران را ساخته است که برای مکالمات پولی در تلگرام در دسترس هستند.

جان مایر، مدیر عامل Forever Voices، ابتدا یک ربات هوش مصنوعی ساخت تا پدرش را که در سال 2017 بر اثر خودکشی درگذشت، تحریک کند. سپس این شرکت را راه اندازی کرد تا شخصیت های هوش مصنوعی دیگری ایجاد کند.

او گفت: «این تجربه جادویی است ثروت در حال صحبت با شبیه سازی هوش مصنوعی پدرش. “و این باور نکردنی است که برای سایر فرم ها اعمال شود.”

با این حال، CarynAI اولین همراه عاشقانه با هوش مصنوعی است که توسط این شرکت طراحی شده است.

تا به حال مردم AI عیسی و هوش مصنوعی بودا را می پرستیدند. چت ربات های جنسی هوش مصنوعی نیز خشمگین هستند. و اکنون برای کسانی که می خواهند چیزهای شیرینی را زمزمه کنند، CarynAI وجود دارد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام