این شهر بریتانیا «هودی» را در مناطق خرید ممنوع کرده است، می‌دانید چرا؟

این شهر بریتانیا «هودی» را در مناطق خرید ممنوع کرده است، می‌دانید چرا؟

تصویر بازنمایی خبرگزاری فرانسه

مقامات شهر رامفورد، یکی از شهرهای شرق لندن در بریتانیا، پوشیدن هودی را در مناطق خرید مرکز شهر برای مردم ممنوع کرده اند.

به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر رفتارهای مخرب، پروژه منطقه بهبود کسب و کار رامفورد از حمایت اعضای شورای هاورینگ و افسران پلیس متروپولیتن محله برخوردار است.

به گفته منابع، ماسک پزشکی و لباس مذهبی ممنوع نیست، اما ماسک اسکی و کلاه ایمنی موتورسیکلت ممنوع است.

بیمارستان‌های بریتانیا تنها در 3 سال شاهد 6500 جنایت جنسی علیه بیماران در هر سنی هستند: داده‌ها

بریتانیا با کمبود «خون سیاه»: تنها 1 درصد اهداکنندگان فعال «سیاه» به دلیل افزایش سلول‌های داسی شکل به شرایط ژنتیکی بالا

سال‌هاست که در بریتانیا، افراد هودی پوش موضوع بحث بوده است. در سال 2005، مقامات حتی دستورات رفتار ضداجتماعی (آزبو) را علیه بسیاری از نوجوانان صادر کردند تا آنها را از پوشیدن هودی تحت تهدید مجازات منع کنند.

رفتار ضد اجتماعی بار دیگر در سراسر انگلستان و ولز در حال افزایش است.

بر اساس نظرسنجی جنایت برای انگلستان و ولز، تقریباً 30 درصد بیشتر از افراد در سال 2020 نسبت به سال 2012، رفتارهای ضد اجتماعی را گزارش کردند.

دولت ماه گذشته پس از اینکه حزب کارگر جرم و جنایت را به نقطه کانونی مبارزات انتخاباتی خود تبدیل کرد، با یک برنامه اقدام پاسخ داد.

ساکنان رامفورد موافق این ممنوعیت هستند. یکی از چهار مرکز خرید رامفورد، لیبرتی، صاحبان مشاغل و کارمندان طرفدار بیشتری دارد.

به گفته جان لایم، مدیر Select Tech، فروشگاه توسط افرادی که به مقدار زیادی از مک‌های اپل و آیفون‌ها سرقت می‌کردند، “ترور” شده بود.

این مرد مدعی شد: «همه آنها پوشش‌های صورت دارند، با عجله وارد می‌شوند و هر چیزی را که می‌توانند به چنگ می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای مقررات جدید، گشت های امنیتی افزایش یافته است. طبق گزارش ها، اکثر مشتریان با برداشتن هود خود موافقت کرده اند.

او در پاسخ به این سوال که “تنها یک مورد بوده است که مجبور شده ام کسی را به بیرون اسکورت کنم.”

در تحقیقی که در سال 2020 روی نوجوانان مدرسه ای در نیویورک انجام شد، مشخص شد که آنها به احتمال زیاد تصور می کنند فردی که هودی پوشیده است در فعالیت های غیرقانونی یا غیرقابل قبول اجتماعی شرکت می کند.

با این حال، برخی از افراد از جمله دکتر اشلی واینبرگ، روانشناس در دانشگاه سالفورد، معتقدند هودی ها می توانند به عنوان وسیله ای برای فعال کردن سوگیری ها عمل کنند.

در بسیاری از شرایط مختلف، چندین سبک لباس در سراسر بریتانیا ممنوع شده است. لباس خواب توسط بسیاری از مغازه ها غیرقانونی شده است زیرا آنها را برای خرید نامناسب می دانند و اخیراً بسیاری از مدارس دامن های کوتاه یا حتی دامن را کاملاً غیرقانونی اعلام کرده اند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام