این مقام می‌گوید: سهمیه کشوری در پشت زمان انتظار طولانی گرین کارت برای هند

یک مقام ارشد می گوید انتظار طولانی و طاقت فرسا برای گرین کارت برای شهروندان هند، چین، مکزیک و فیلیپین بیشتر به دلیل سیستم سهمیه بندی مبتنی بر کشور در تخصیص آن است که تنها توسط کنگره آمریکا قابل اصلاح است.

به گفته داگلاس رند، مشاور ارشد مدیر ایالات متحده، سقف سالانه تعیین شده توسط کنگره برای گرین کارت های ترجیحی تحت حمایت خانواده 226000 برای کل جهان است، در حالی که سقف سالانه برای گرین کارت های مبتنی بر اشتغال 1،40،000 است. خدمات شهروندی و مهاجرت (USCIS).

او در جریان یک تالار مجازی که توسط وزارت امور خارجه در مورد مسائل مربوط به ویزا و کنسولی سازماندهی شده بود، به سرخپوستان آمریکایی گفت، علاوه بر آن، محدودیت برای هر کشور هفت درصد از کل محدودیت‌های ترجیحی سالانه تحت حمایت خانواده و اشتغال تعیین شده است.

این یعنی 25620. به همین دلیل است که افرادی از هند، چین، مکزیک و فیلیپین معمولاً نسبت به سایر کشورها با چنین زمان انتظار طولانی مواجه می شوند.

هر سال تقاضا برای بیش از 25620 گرین کارت هم برای خانواده و هم برای اشتغال وجود دارد. متأسفانه، تنها کنگره می تواند این محدودیت های سالانه را تغییر دهد. بنابراین وظیفه ما این است که هر کاری که می توانیم در این محدودیت ها انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که وقتی آن شماره های گرین کارت در دسترس است، مطمئن شویم که هر سال از آنها استفاده می شود.

برای صدها هزار متخصص هندی، انتظار برای گرین کارت در حال حاضر بیش از یک دهه بوده است و بسیاری از اوقات زمان انتظار ویزا به سال‌ها پیش می‌رود.

در حال حاضر کافی است بگوییم که در مورد عرضه و تقاضا است. کنگره عرضه را محدود کرده است. تقاضا همچنان رو به افزایش است. نه فقط از هند، بلکه از سراسر جهان. رند گفت: زمانی که تقاضا برای یک دسته گرین کارت خاص یا یک کشور در یک دسته از عرضه اعداد موجود بیشتر شود، آن دسته و کشور دارای اشتراک بیش از حد در نظر گرفته می شوند.

وزارت امور خارجه یک تاریخ قطعی را در بولتن ویزا اعمال می کند تا اطمینان حاصل شود که استفاده از ویزا در آن محدودیت های سالانه و همچنین محدودیت های دسته بندی و هر کشور باقی می ماند. ترتیب بررسی توسط کنگره تعیین می شود.

وی گفت: “عقب نشینی به این معنی است که به دلیل تقاضای زیاد برای ویزا بیش از حد مجاز، ویزا برای همه افراد غیرشهروندی که آنها را می خواهند حتی اگر قبلاً درخواستی برای تعدیل وضعیت یا در غیر این صورت برای اقامت دائم داده باشند، در دسترس نیست.” .

رند بر برنامه های ایالات متحده برای ادامه بهبود دقت و جامعیت داده های خود در مورد تعدیل درخواست های وضعیت مبتنی بر اشتغال تاکید کرد. “هدف ما از سرگیری انتشار گزارش های منظم موجودی است.” وی خاطرنشان کرد که حتی زمانی که قهقرایی وجود دارد، مزایای پایداری وجود دارد.

“بنابراین، کسی که این فرصت را داشت تا برای تعدیل وضعیت پرونده کند، اما پس از آن می بیند که تاریخ قطعی خود به عقب می رود، هنوز هم می تواند به دنبال مزایای خاصی باشد. آنها می توانند برای مجوز استخدامی که به کارفرمای خاصی وابسته نیست، درخواست دهند. آنها می توانند برای آزادی مشروط پیشرفته که اجازه سفر به خارج از ایالات متحده را می دهد، درخواست دهند.

هنگامی که این تنظیم درخواست وضعیت برای 180 روز یا بیشتر در انتظار است، آنها می توانند فرصت شغلی اساسی را به یک کارفرمای جدید منتقل کنند. بسته به حقایق مورد، کودکانی که برای تعدیل وضعیت نیز درخواست داده اند ممکن است پیر نشوند. رند افزود: این فرد معمولاً در یک دوره اقامت مجاز در حالی که درخواست در حال بررسی است، در نظر گرفته می شود.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام