بایدن، رئیس جمهور آمریکا می گوید سن او «خرد» را برای او به ارمغان آورده است.

بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده می‌گوید: «من از هر کس دیگری با تجربه‌تر هستم» سن او «خرد» را برای او به ارمغان آورده است.

بایدن که قبلاً عنوان مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا را به خود اختصاص داده است، تا زمان انتخاب مجدد 82 ساله و تا پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود 86 ساله خواهد شد. رویترز

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، که ماه گذشته نامزدی مجدد خود را برای انتخاب مجدد اعلام کرد، گفت که سن او برای او خرد به ارمغان آورده است.

رئیس‌جمهور 80 ساله در مصاحبه‌ای گفت: «من عقل جهنمی زیادی کسب کرده‌ام و بیشتر از اکثریت مردم می‌دانم». MSNBC. این اولین مصاحبه او با رسانه ها از زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی خود در هفته گذشته بود.

بایدن که تا پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود 86 ساله خواهد شد، افزود: «من از هر کسی که تا به حال برای این سمت نامزد شده با تجربه تر هستم. و فکر می‌کنم که ثابت کرده‌ام که در عین شرافت‌مند بودن و همچنین مؤثر بودنم».

پیش بینی تکان دهنده نیکی هیلی: بایدن در صورت انتخاب مجدد، احتمالا پنج سال دیگر خواهد مرد و کامالا هریس به عنوان رئیس جمهور باقی خواهد ماند.

آیا سن جو بایدن بر شانس او ​​در هنگام اعلام نامزدی برای انتخاب مجدد برای سال 2024 تأثیر می گذارد؟

تلاش بایدن برای انتخاب مجدد به دلیل سن او با شک و تردید دیده شده است.

بایدن که قبلاً عنوان مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا را به خود اختصاص داده است، تا زمان انتخاب مجدد 82 ساله و تا پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود 86 ساله خواهد شد.

بایدن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا تحت معاینات پزشکی قرار گرفته تا آمادگی جسمانی خود را آزمایش کند.

نتایج معاینه پزشکی

معاینه پزشکی جو بایدن توسط کوین اوکانر، پزشک رئیس جمهور انجام شد و به این نتیجه رسید: “رئیس جمهور برای انجام وظیفه آماده است و تمام مسئولیت های خود را به طور کامل بدون هیچ گونه معافیت یا تسهیلات انجام می دهد.”

اوکانر در نامه ای گفت که بایدن همچنین تحت یک معاینه عصبی “بسیار دقیق” قرار گرفت که نتایج آن هیچ اختلال مغزی یا ضعف حرکتی را نشان نداد.

او همچنین از هرگونه بیماری عصبی یا بیماری پارکینسون پاک شد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.