با آغاز انتقال به دولت جو بایدن ، دونالد ترامپ ادعای پیروزی در انتخابات ایالات متحده را تکرار کرد

واقعه روز چهارشنبه پنسیلوانیا آخرین تلاش رئیس جمهور ایالات متحده برای ایجاد تردید در نتایج انتخابات و تحقیق در مورد ادعاهای اثبات نشده تقلب در رای دهندگان بود.

با آغاز انتقال به دولت جو بایدن ، دونالد ترامپ ادعای پیروزی در انتخابات ایالات متحده را تکرار کرد

تصویر پرونده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا. AP

واشنگتن: رئیس جمهور دونالد ترامپ روز چهارشنبه هنگامی که خواستار رویدادی بود که توسط جمهوری خواهان پنسیلوانیا برای تحقیق در مورد ادعاهای اثبات نشده تقلب در رای دهندگان برگزار شد ، بی اساس ادعا کرد که در انتخابات پیروز شده و دروغ های مکرر را بر زبان آورد.

ترامپ به گروهی که در هتلی در گتیسبورگ جمع شده بودند اعلام کرد: “این انتخاباتی بود که ما به راحتی پیروز شدیم. ما با پیروزی زیادی در آن پیروز شدیم.” در واقع ترامپ در انتخابات به جو بایدن رئیس جمهور منتخب شکست خورد. بایدن با حدود 80،000 رأی پنسیلوانیا را به دست آورد و ایالت او را به عنوان برنده روز سه شنبه تأیید کرد.

رویداد پنسیلوانیا آخرین تلاش ترامپ و وکیل وی رودی جولیانی ، شهردار سابق شهر نیویورک برای تلاش برای ایجاد تردید در نتایج انتخابات دموکراتیک بود ، حتی با آغاز روند انتقال رسمی و تعداد فزاینده ای از جمهوری خواهان شناختن بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب.

مقامات انتخابات ایالتی در سراسر شهرستان و ناظران بین المللی گفته اند که هیچ مدرکی مبنی بر تقلب گسترده رای دهندگان وجود ندارد و تیم حقوقی ترامپ علاوه بر خطاهای اساسی متعدد ، بارها در دادگاه شکست خورده است.

رویداد روز چهارشنبه ، که با عجله توسط قانونگذاران ایالتی جمهوریخواه ، از جمله سناتور ایالت پنسیلوانیا ، داگ ماستریانو ، از حامیان آشکار ترامپ برگزار شد ، با جلسات دادرسی رسمی برگزار شد – پرچم ها ، یک کاغذ تنی ، و “شاهدان” بدون حجاب که “شخصاً و از طریق تلفن” شهادت دادند .

در میان آنها یک میهمان ویژه – رئیس جمهور – بود که در یک زمان انتظار می رفت که شخصاً در آن شرکت کند ، اما پس از آنکه یکی دیگر از اعضای تیم حقوقی وی اعلام کرد که آزمایش وی مثبت است ویروس کرونا صبح چهارشنبه.

ترامپ حدود 11 دقیقه از طریق تلفنی که وکیلش جنا الیس در برابر میکروفون نگه داشت صحبت کرد و دوباره اصرار کرد که انتخابات برای بایدن “تقلب” شده است.

وی اظهار داشت: “این انتخابات باید چرخانده شود.”

این یک اعلامیه خیره کننده دیگر از سوی یک رئیس جمهور آمریکا بود که طرفدار لغو انتخابات دموکراتیک و اراده رای دهندگان است زیرا او می خواهد در قدرت بماند.

هتلی که کمیته سیاست اکثریت مجلس سنا در آن تشکیل شد ، حدود یک مایل دورتر از صحنه اتهام پیکت است ، جایی که نیروهای اتحادیه حمله ناامیدکننده کنفدراسیون را در ژوئیه 1863 دفع کردند. این کمک کرد تا روند جنگ داخلی آمریکا علیه جنوب برده دار به وجود آید.

مبارزات انتخاباتی ترامپ روز چهارشنبه از دادگاه تجدیدنظر مدار سوم ایالات متحده خواست تا جولیانی در درخواست تجدید نظر در مورد شمارش آرا در پنسیلوانیا استدلال شفاهی ارائه دهد. دادگاه هنوز درمورد استدلال صحبت نکرده است.

دستیار مبارزات انتخاباتی ترامپ ، بوریس اپشتین ، که با تیم حقوقی خود کار می کرد ، آخرین شخصی است که در مدار ترامپ قرارداد منعقد کرده است ویروس کرونا . وی هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی با جولیانی در واشنگتن شرکت کرده بود که در طی آن جولیانی به اتهامات شایسته ای درباره کلاهبرداری گسترده رای دهندگان ادامه داد ، علیرغم اینکه هیچ مدرکی دال بر ادعاهای وی نبود.

پسر جولیانی نیز حضور داشت که در کاخ سفید کار می کند و یک روز بعد اعلام کرد که آزمایش او مثبت است.

جولیانی هنگام ورود به جلسه دادرسی از ماسک استفاده کرد اما علی رغم قرار گرفتن در معرض ، جدا نشده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.