با اعلام اعتصاب سراسری اتحادیه‌ها، سفرهای ریلی آلمان روز جمعه متوقف می‌شود

با اعلام اعتصاب سراسری اتحادیه‌ها، سفرهای ریلی آلمان روز جمعه متوقف می‌شود

دویچه بان گفت این اعتصاب تاثیر زیادی بر شبکه ریلی آلمان خواهد داشت. رویترز

برلین: مسافران در آلمان به احتمال زیاد روز جمعه پس از اعلام اعتراض اتحادیه راه آهن و حمل و نقل EVG در سراسر کشور در ساعات شلوغ صبح که اپراتور ملی Deutsche Bahn را تحت تأثیر قرار داد، با اختلال گسترده مواجه خواهند شد.

EVG گفت که این فراخوان اعتصاب، که همزمان با یک اعتصاب جداگانه در سه فرودگاه است، شامل 50 شرکت راه آهن است و از ساعات اولیه صبح تا حدود ظهر ادامه خواهد داشت. Cosima Ingenschay نماینده EVG گفت: «هیچ قطاری (در کشور) حرکت نخواهد کرد.

یکی دیگر از نمایندگان اتحادیه، کریستین لوروچ، تهدید به اعتصاب چند روزه در آینده کرد، مگر اینکه کارفرمایان پیشنهاد خود را بهبود بخشند. دویچه بان گفت این اعتصاب تاثیر زیادی بر شبکه ریلی کشور خواهد داشت.

مارتین سیلر، عضو هیئت مدیره منابع انسانی دویچه بان گفت: «EVG کاملاً حس نسبت خود را از دست داده است و فقط به هرج و مرج متمایل شده است». او گفت که این اعتصاب بر قطارهای مسافت طولانی نیز تأثیر خواهد گذاشت و تأثیر آن پس از پایان عملیات ادامه خواهد یافت.

افزایش تورم در بزرگترین اقتصاد اروپا باعث اعتصابات در ماه های اخیر شده است زیرا کارگران خواستار دستمزد بالاتر برای جبران افزایش هزینه های زندگی هستند.

اتحادیه وردی همچنین از کارکنان کنترل امنیتی خواسته است در سه فرودگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه اعتصاب کنند و فرودگاه هامبورگ اعلام کرده است که در نتیجه همه پروازها لغو خواهند شد. EVG که به نمایندگی از 230000 کارگر در حال مذاکره است، به دنبال افزایش 12 درصدی دستمزد یا حداقل 650 یورو اضافی در ماه است.

شرکت دولتی دویچه بان 5 درصد بیشتر و پرداخت های یکباره تا سقف 2500 یورو را پیشنهاد کرده است. دور دیگری از مذاکرات دستمزد بین دو طرف سه شنبه آینده برگزار خواهد شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام