با تیم اسکات، تنها جمهوری‌خواه سیاه‌پوست که به رقابت‌های ریاست‌جمهوری می‌پیوندد، آشنا شوید

ایالات متحده: با تیم اسکات، تنها سیاهپوست جمهوری خواه که به رقابت های ریاست جمهوری می پیوندد، آشنا شوید

تیم اسکات، سناتور جمهوری خواه. رویترز

تیم اسکات، تنها جمهوری‌خواه سیاه‌پوست در ایالات متحده، بر اساس تشکیل پرونده در روز جمعه به سازمان تنظیم‌کننده انتخابات آمریکا، رسماً به رقابت‌های ریاست‌جمهوری پیوست.

نقشه بازی اسکات این است که با گفتن داستان شخصی خود از بزرگ شدن به عنوان یک سیاهپوست برای یک مادر مجرد، به مردم آمریکا اطمینان دهد که این کشور سرزمین موعود باقی می ماند.

به نظر می رسد کمپین او با دیگر نامزدهای جمهوری خواه از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، کاملاً متفاوت است که ایالات متحده را کشوری معرفی می کنند که نیاز به نجات از دست نخبگان فاسد و چپ دارد.

اسکات به عنوان یک محافظه‌کار سیاه‌پوست در کشوری که در آن سیاست‌ها به شدت بر اساس خطوط نژادی تقسیم شده است، نادر است. حدود 92 درصد از رای دهندگان سیاه پوست از جو بایدن دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 حمایت کردند، در حالی که 55 درصد از رای دهندگان سفیدپوست از ترامپ حمایت کردند.

اسکات، سناتور، دریغ نکرد که ترامپ را در دوران ریاست‌جمهوری‌اش به دلیل اظهارنظرهای نژادپرستانه‌اش فریاد بزند و همچنین به همین دلیل چندین نفر از نامزدهای قضایی خود را مسدود کرد.

از سوی دیگر، سناتور کارولینای جنوبی نیز از دموکرات ها به دلیل سوء استفاده از تنش های نژادی برای منافع حزبی انتقاد کرده است.

اسکات در همان زمان که داستان قربانی نابرابری نژادی خود را تعریف می کند، همیشه معتقد است که آمریکا کشوری نژادپرست نیست.

با این حال، بر اساس میانگین نظرسنجی ها، تنها حدود 2 درصد از جمهوری خواهان قصد دارند در انتخابات مقدماتی به او رای دهند و به رسمیت شناختن نام ملی او همچنان پایین است. بیش از نیمی از جمهوری خواهان قصد دارند به ترامپ و حدود یک پنجم به نفع دیسانتیس رای دهند که انتظار می رود در روزهای آینده وارد رقابت شود.

با این وجود، شانس اسکات ممکن است بهتر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد، زیرا او در میان مردم ایالت خود کارولینای جنوبی محبوب است، ایالتی که در رقابت نامزدی جمهوری خواهان کلیدی است زیرا تنها سومین ایالتی است که رای خود را به صندوق می اندازد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.