با “قوانین جدید” مدیر بایدن، غربالگری پناهجویان برای مهاجران در ایالات متحده از سر گرفته می شود.

با

تصویر بازنمایی رویترز

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، بررسی‌های سریع پناهندگی را در اولین ماه ریاست‌جمهوری خود به عنوان بخشی از تغییر سیاست‌های مرزی دولت ترامپ که شامل ساخت دیوار با مکزیک می‌شد، به حالت تعلیق درآورد.

در حال حاضر، او در حال ساخت نسخه خود از نمایش‌ها است، زیرا ایالات متحده قرار است دومین تلاش خود را برای هموارسازی عملیات در مراکز مهاجران انجام دهد.

سازمان‌های ناظر داخلی دولت صراحتاً از بررسی‌های سریع دونالد ترامپ انتقاد می‌کردند، زیرا افراد کمتری از آن «مصاحبه‌های ترس معتبر» عبور می‌کردند.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، انتظار داشت که نامزدی دور دوم را در 80 سالگی اعلام کند

دستیار وزیر ایالات متحده می گوید که سال آینده یک سال بسیار مهم برای روابط ایالات متحده و هند خواهد بود

با این حال، دولت بایدن اصرار دارد که رسیدگی سریع به پناهجویان منحصر به فرد است: «همه به وکالت قانونی در طول مصاحبه دسترسی خواهند داشت، که تنها توسط خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده و نه افسران گشت مرزی انجام خواهد شد».

بر اساس گزارش دفتر پاسخگویی دولت، در طول پنج ماه برنامه تحت رهبری ترامپ، تنها 23 درصد موفق شدند، 69 درصد شکست خوردند و 9 درصد عقب نشینی کردند.

افرادی که معاینات اولیه را پشت سر می گذارند معمولاً مجاز به ادامه روند قانونی خود در دادگاه مهاجرت هستند که معمولاً چهار سال طول می کشد، بدون محدودیت. به گفته منتقدان، عقب ماندگی دادگاه، افراد بیشتری را تشویق می کند که درخواست پناهندگی بدهند.

برخلاف دولت ترامپ، دولت بایدن مهاجران را تنها به یک مکالمه تلفنی محدود نخواهد کرد.

با این حال، مشخص نیست که مقامات آمریکایی چند تماس را می توانند انجام دهند، به خصوص اگر پاسخی وجود نداشته باشد و وکلا تماس بگیرند.

بر اساس گزارش‌ها، غربالگری‌های اولیه محدود به کشورهای اسپانیایی زبان خواهد بود که ایالات متحده به طور مرتب اخراج‌شدگان را از آنها خارج می‌کند.

در دونا، تگزاس، که در دره ریو گراند واقع شده است، دولت با غربالگری محدود در این ماه آغاز کرد. بعدها گسترش یافت و شامل چادرهای بزرگ در شهرهای مرزی دیگر مانند سن دیگو، یوما، آریزونا و ال پاسو، تگزاس شد.

دولت بایدن امیدوار است که غربالگری‌ها را در کمتر از ۷۲ ساعت مجاز توسط قوانین آژانس به پایان برساند، که حداکثر زمانی است که قرار است گشت مرزی مهاجران را نگه دارد.
بر اساس گزارش GAO، 20 درصد از مهاجرانی که تحت معاینات سریع ترامپ قرار گرفتند، یک هفته یا کمتر را در بازداشت سپری کردند. نزدیک به 86 درصد به مدت 20 روز یا کمتر بازداشت شدند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام