با پیروی از سیا، اف بی آی، دیده بان حقوق بشر با هالیوود همکاری می کنند تا دستور کار را پیش ببرند

با پیروی از سیا، اف بی آی، دیده بان حقوق بشر با هالیوود همکاری می کنند تا دستور کار را پیش ببرند

تصویر بازنمایی منبع: HRW

پس از اینکه عفو بین‌الملل در هفته گذشته خطرات استفاده از مطالب جعلی را برای افزایش آگاهی در مورد نقض حقوق بشر افشا کرد، یکی دیگر از گروه‌های مدافع مدنی دیده‌بان حقوق بشر مستقر در نیویورک قرار است با هالیوود همکاری کند تا دیدگاه‌های خود را بیشتر کند و آگاهی عمومی را در مورد مسائل بشردوستانه افزایش دهد.

بر اساس بیانیه HRW، به منظور تولید «محتوای فیلمنامه شده و بدون فیلمنامه در فیلم و تلویزیون»، گروه حمایت با آژانس استعدادیابی Activist Artists Management (AAM) همکاری کرده است.

به نظر می رسد این حرکت دقیقاً همان کاری است که پنتاگون، اف بی آی و سیا از سال ها قبل با هالیوود انجام داده اند.

تماشا کنید: خبرنگار روسی که بارهای جنگ را پوشش می دهد و موشک شلیک می کند. می گوید این “سلام” او به اوکراین است

توضیح داد: آیا کیم کارداشیان از تلویزیون واقعیت انصراف می دهد تا یک وکیل تمام وقت باشد

همه آنها تیم هایی دارند که وظیفه دارند وجهه عمومی خود را از طریق فرهنگ عامه حفظ کنند. با این حال، HRW مدعی است که بیشتر به ترویج «مفاهیم و ایده‌ها» علاقه دارد تا خود سازمان.

این سازمان یک دپارتمان با سه کارمند و کارشناسان دیگر ایجاد کرده است تا به طور انحصاری با هالیوود کار کند و به نویسندگان و کارگردانان راهنمایی هایی را در مورد نحوه نمایش واقعی مسائل حقوق بشر در آثارشان ارائه می دهد.

تیرانا حسن، مدیر اجرایی جدید HRW، اظهار داشت: “ما از همکاری با هالیوود برای انتشار این پیام و تجهیز فعالان، مدافعان و هنرمندان متعهد که از طریق داستان هایی که می گویند برای عدالت ایستادگی می کنند، هیجان زده هستیم.”

به گفته آماندا آلامپی، مدیر کمپین ها و مشارکت عمومی در این سازمان، این یک گام منطقی در تعمیق تأثیر کار تحقیقاتی HRW بود.

«برای تلاش برای نشان دادن چهره انسانی، ما به طور مداوم تحقیقات حقوق بشری انجام داده‌ایم و داستان‌های واقعی را به اشتراک گذاشته‌ایم.

به گفته عالمپی، «اما بیشتر و بیشتر، ما معتقدیم که داستان سرایی فیلمنامه در این زمینه بسیار مهم خواهد بود.

«بنابراین، ما تلاش می‌کنیم تا در نظر بگیریم که چگونه می‌توان یک پیام طرفدار حقوق بشر را در فرهنگ عامه گنجاند. و به نظر می رسد یک مکان خوب برای شروع هالیوود باشد.

او گفت که برای اعمال نفوذ، دیده‌بان حقوق بشر در پروژه‌های سینمایی آینده با تهیه‌کنندگان و نویسندگان همکاری خواهد کرد تا آنها را تشویق کند که درباره حقوق بشر فکر کنند و مسئولانه‌تر داستان بگویند.

خطرات تلاش برای نمایش داستان‌های حقوق بشر در آخر هفته زمانی که دفتر عفو بین‌الملل نروژی مجموعه‌ای از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای به تصویر کشیدن دومین سالگرد سرکوب وحشتناک پلیس علیه یک جنبش اعتراضی در کلمبیا منتشر کرد، برجسته شد.

عفو بین‌الملل اعلام کرد که این تصمیم به منظور حفظ هویت تظاهرکنندگان گرفته شده است، اما بعداً به دلیل واکنش شدید این تصاویر حذف شدند.

عالمپی ادعا کرد که اجازه دادن به هالیوود برای تخیلی و فیلمنامه داستان های واقعی به اعتبار HRW از نظر دقت واقعی لطمه نمی زند زیرا این سازمان نقش مهمی در خلق داستان بازی نخواهد کرد بلکه صرفاً مفاهیمی را منتقل می کند که می تواند مبنایی برای فیلم هایی با حقوق بشر باشد. پیام

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام