برادر نماینده شیواکومار از کاناکاپورا، همان بخش خواهر و برادر، نامزدی را ثبت می کند

انتخابات کارناتاکا 2023: برادر نماینده شیواکومار نامزدی را از کاناکاپورا، همان بخش خواهر و برادر، ثبت کرد.

نماینده کنگره از بنگلور Rural DK Suresh روز پنجشنبه مقالات خود را از بخش کانکاپورا ثبت کرد.

بنگالورو: ساعاتی قبل از پایان مهلت ثبت نام برای انتخابات مجلس در کارناتاکا، نماینده کنگره از روستایی بنگلور DK Suresh روز پنجشنبه مقالات خود را از بخش کاناکاپورا، جایی که برادر بزرگتر و رئیس ایالت، دی کی شیواکومار، نامزد حزب است، ثبت کرد.

شیواکومار نامزدی خود را از کاناکاپورا در 17 آوریل ثبت کرد.

کنگره کارناتاکا در توییتی نوشت: «دی کی سورش، نماینده روستایی بنگلور امروز نامزدی خود را برای رقابت در انتخابات مجلس ایالتی از حوزه انتخابیه کانکاپورا ثبت کرد.

به گفته مقامات کنگره، سورش اوراق خود را به عنوان یک طرح پشتیبان در صورت رد شدن نامزدی شیواکومار ثبت کرده است. شیواکومار از سال 2008 سه بار در بخش کانکاپورا برنده شده است.

BJP حاکم یک وزیر ارشد و ووکالیگا برجسته خود را با آر آشوکا از کاناکاپورا برای مقابله با شیواکومار به میدان فرستاده است.

سورش تنها نماینده کنگره از کارناتاکا است. او قبلاً گفته بود که علاقه ای به پیوستن به سیاست ایالتی ندارد، زمانی که گمانه زنی ها مبنی بر احتمال اعزام او از راماناگارا علیه نیکیل کوماراسوامی، رهبر JD(S) و پسر CM سابق HD Kumaraswamy وجود داشت.

همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که به عنوان یک «اقدام تلافی‌جویانه» برای طرح BJP برای معرفی یک نامزد قوی علیه شیواکومار در کانکاپورا، سورش ممکن است از بخش Padmanabhanagar، صندلی دیگری که آشوکا در آن رقابت می‌کند، به میدان برود. شیواکومار نیز قبلاً در این مورد اشاره کرده بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام