برش پول ، بانک رأی ، جرم ، شغل ، برادرزاده ، فرار از زندان: همه این موارد ممکن است ماماتا را به پایین بکشد

رئیس TMC با چمدانی که در طی ده سال برای مچ پا بسته و برای خود خلق کرده است وارد مسابقه بنگال می شود

برش پول ، بانک رأی ، جرم ، شغل ، برادرزاده ، فرار از زندان: همه این موارد ممکن است ماماتا را به پایین بکشد

عکس پرونده ماماتا بانرجی. PTI

در بنگال ، مزارع گلهای سفید کاوش ، منادی دورگا پوجا و مزارع انتخابات منادی انتخابات هستند.

فرخنده گذشت. شوم به سرعت در حال نزدیک شدن است.

ایالت BJP ادعا می کند که متشکلان TMC حاکم بیش از 120 نفر از کارگران و رهبران خود را با وقاحت قتل داده اند. این گزارش می گوید که رژیم ماماتا بانرجی در تلاش است با استفاده از ترور ، ظهور چشمگیر خود را مهار کند.

بانرجی در میان بخشهای زیادی از رأی دهندگان این ایالت از جذابیت گسترده مردم برخوردار است. سادگی ، شجاعت جنگجوی خیابانی و ارتباطات مردمی هنوز هم یک نیروی سیاسی قدرتمند است.

آیا BJP خواهد توانست او را شکست دهد؟ اگر این چالش به حال خود رها شود ، غیرقابل عبور است. اما نیرویی که به نظر می رسد به طور فزاینده ای توانایی شکست دادن ماماتا بانرجی را دارد ، خود ماماتا بانرجی است.

او با چمدانی که در مدت ده سال برای خود ایجاد کرده و به مچ پا بسته است ، وارد مسابقه بنگال خواهد شد.

همه چیز با جنبش های ضد شرکتی ، ضد تملک زمین – سینگور و ناندیگرام – آغاز شد که وی را در سال 2011 به قدرت رساند. این ترس و وحشت گسترده ای به تجارت و صنعت بخشید که از زمان چپ هیچ مرکز و خدمات تولید کننده قابل توجهی ظاهر نشده است. ترک کرد. رکود حیرت آور است ، مهاجرت بی وقفه است. ساتراپ های دولتی ارقام رشد را متناسب با تورم و سایر معیارهای دیگر برای سرپوش گذاشتن در آن ذکر می کنند.

قطع پول ، یا رشوه و دلالی ، در هر مرحله در بخش های مختلف ، بومی شده است. انگشتان به سمت بالا نشان می دهند: در ابیشک ، برادرزاده بانرجی. با افزایش قدرت وی در حزب ، صحبت از کنترل سندیکاهای مختلف سودآور در سراسر ایالت نیز افزایش می یابد.

آبیشک می تواند به شيوه های عمه اش در انتخابات آينده از راه های بيشتر از يک راه مانع شود. چندین سالخورده ظهور او را سلسله ای و خالی از هرگونه لیاقت می دانند. آنها از عملکرد ظاهرا گستاخانه او کینه دارند.

در زمانی که BJP در آبهای آشفته TMC با تور بزرگ ماهیگیری می کند ، نارضایتی صید ماهی بزرگ مانند Shuvendu Adhikari را برای او آسان می کند.

نپوتیسم و ​​فساد به مرحله ای رسیده است که وزیر ارشد مجبور شده است علناً از کارگران خود درخواست کند که از این کار دست بکشند. گزارش شده است كه مواد و پول برای امداد رسانی به سیكلون آمفان بین رهبران محلی TMC و نزدیكان آنها توزیع می شود و آنهائی كه زندگی آنها در اثر طوفان ویران شده است را از قلم می اندازد.

پس قانون و نظم وجود دارد. BJP در چند وقت اخیر لیستی از بیش از 120 کارگر و رهبر زعفران را که توسط مردان TMC کشته شده اند ، تکان می دهد. تصاویر ناراحت کننده ای از کشته شدن و آویزان شدن مردان جوان بر روی رای دهندگان. یک زن و شوهر جوان و پسر 6 ساله آنها قصاب شدند زیرا شوهر ، فعال RSS ، باندو پراکاش پال ، با ساخت مسجدی در کنار خانه اش مخالفت کرد.

تجاوزهای وحشتناک عناوین اصلی را گرامی می دارد. یک جوان 16 ساله اخیراً در جالپایگوری مورد تجاوز دسته جمعی قرار گرفت ، کشته و به درون یک مخزن سپتیک انداخته شد. جسد وی یک هفته بعد پیدا شد. تجاوز جنسی و قتل یک خردسال دیگر اعتراضات گسترده ای را در دیناجپور شمالی به وجود آورد.

و سرانجام ، پاک کردن شرم “مماشات مسلمانان” که بانرجی بر سر خود آورد ، سخت خواهد بود. گفته می شود که مشاور سیاسی فعلی وی پرشانت کیشور از وی خواسته است تا سیاست بانک بانک رأی دهنده تا کنون گستاخانه خود را کاهش دهد و به کشیش های هندو و همچنین آنچه که با امامان و م mذنین انجام می داد ، تقدیم می کند ، اما خیلی دیر است.

موج دستگیری NIA در سلولهای خوابیده القاعده از مرشدآباد نشان دهنده نوعی محافظت و نفوذ جهادگران در این ایالت است. در جریان اعتراضات CAA ، مناطقی از بنگال در آتش سوخت. صدها اتوبوس ، چندین قطار و ایستگاه راه آهن توسط جمعیت اسلامی به آتش کشیده شدند. قانونگذاران فقط تماشا می کردند.

در کلکته ، حکایت رایج این است که اگر از کلاه ایمنی استفاده کنید ، ممکن است پلیس هنوز شما را شکار کند. اما اگر از جمجمه استفاده می کنید ، تقریباً می توانید هر قانون ترافیکی را نقض کنید.

به اینها معاشقه اخیر او با مائوئیست ها را که پس از رسیدن به قدرت به زور مهار آنها کرده بود ، اضافه کنید. همسر رهبر ناخال چترادرار ماهاتو شغل پیدا کرده و ظاهراً تفاهم در این زمینه وجود دارد. بنگال یک طیف جدید دارد – گرد آمدن نیروهای اسلامگرا و مائوئیست برای شکست دادن BJP. یک کوکتل بسیار تاریک و منفجره.

این طور نیست که بانرجی در هر جبهه ای شکست بخورد. طرح های دولت او مانند کانیشری ، سابوج ساتی ، خدیا ساتی محبوب هستند. بخشهایی از ایالت شاهد ایجاد جاده و زیرساختهای وسیع بوده اند.

اما ممکن است کافی نباشد. لیست چمدان های بانرجی خیلی طولانی است. و یک BJP با اعتماد به نفس ، که با موفقیت در انتخابات 2019 طعم خون را چشیده است ، نمی گذارد حتی یک تکه چمدان برای رای دهندگان گم شود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.