بریتانیا بیش از 200 میلیون پوند برای سیستم تلفن جدید هزینه می کند تا بیماران در حالی که منتظر پزشک هستند موسیقی دریافت کنند

پیشنهاد کم عمق: بریتانیا بیش از 200 میلیون پوند برای سیستم تلفن جدید هزینه می کند تا بیماران در حالی که منتظر پزشک هستند موسیقی دریافت کنند.

تصویر بازنمایی منبع: توییتر

در زمانی که کل سیستم پزشکی بریتانیا در آستانه فروپاشی است زیرا بیماران و هزاران نفر از کارکنان بهداشتی که حقوق کمتری دریافت می‌کنند برای جلب توجه دولت تظاهرات می‌کنند، دولت ریشی سوناک قرار است صدها میلیون پوند را برای ارائه “بهتر” به بیماران هزینه کند. وقتی منتظر پزشک عمومی هستند، موسیقی را نگه دارید.

بر اساس گزارش ها، وزرای محافظه کار امروز اعلام خواهند کرد که حدود 240 میلیون پوند برای نصب سیستم های تلفن جدید در مطب پزشکان هزینه خواهد شد.

آنها گفتند که به دلیل ابتکار عمل، بیماران هرگز صدایی درگیر نخواهند شنید. با این حال، هنوز هم این امکان را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند که مجبور شوند در حالی که مجبور به تحمل موسیقی مضر و یادآوری مداوم در صف هستند، منتظر بمانند.

بریتانیا قصد دارد سفرهای دریایی منحل شده را برای اسکان “غیرقانونی” خریداری کند. سکوهای نفتی متروکه و پایگاه های نظامی در میان گزینه های دیگر

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، پلتفرم جدیدی را برای متحد کردن مشاغل اصلی بریتانیا در بحبوحه بحران CBI رونمایی کرد

منتقدان این ابتکارات، عمدتاً رهبران اپوزیسیون، با بیان اینکه بیماران به جای “بهتر پخش موسیقی” به دنبال پزشک بیشتری هستند، واکنش نشان دادند.

به گفته وس استریتینگ، وزیر بهداشت در سایه، “پیشنهاد کم عمق” نخست وزیر ریشی سوناک، قطع ارتباط او با بیماران را نشان داد.

او گفت: «محافظه‌کاران 2000 پزشک عمومی را کاهش داده‌اند، به همین دلیل است که مردم نمی‌توانند با پزشک وقت ملاقات بگیرند. نگه داشتن بهتر موسیقی تفاوتی در آن ایجاد نمی کند.

استریتینگ پیش از رسانه‌ها گفت: «هیچ چیز در این اطلاعیه باعث افزایش تعداد پزشکان در حال آموزش، امکان ملاقات حضوری به بیماران یا بازگرداندن پزشک خانواده نمی‌شود و به مردم اجازه می‌دهد هر بار به یک پزشک عمومی مراجعه کنند.»

او از دولت خواست تا پیشنهاد کارگر را برای آموزش سالانه 7500 پزشک اضافی، که ادعا می کند می تواند با حذف وضعیت مالیات غیرمستقیم تامین شود، تصویب کند.

استریتینگ معتقد است، این “بیماران را قادر می‌سازد تا به راحتی وقت ملاقات برای ملاقات با پزشک مورد نظر خود را رزرو کنند.”

چه چیزی وعده داده شده است؟

دولت تاکید می کند که فناوری جدید در ساعت 8 صبح به تقلای قرار ملاقات پایان می دهد.

به گفته وزارت بهداشت، یک مطب معمولی با 10000 بیمار اغلب بیش از 100 تماس در اولین ساعت دوشنبه ها دریافت می کند.

این سیستم جدید اضافه کرد: “بیماران یک موقعیت صف، یک گزینه تماس دریافت خواهند کرد و تماس آنها می تواند مستقیماً به متخصص مناسب هدایت شود.”

سیستم های بالینی یکپارچه خواهند شد تا کارکنان بتوانند بیماران و اطلاعات آنها را بر اساس تعداد آنها تشخیص دهند.

در تلاش برای کوتاه کردن صف انتظار، استیو بارکلی، وزیر بهداشت، گفت که در حال ارتقاء فناوری، استخدام افراد بیشتر و ساده‌سازی بوروکراسی است.

او ادامه داد: «ما در حال پیشرفت واقعی هستیم، با 10 درصد بیشتر قرار ملاقات‌های پزشک عمومی در هر ماه نسبت به قبل از همه‌گیری.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام