بر اساس گزارش کالبد شکافی، برخی از پیروان از جمله کودکان کشته شدند

جنایت فرقه کنیا: بر اساس گزارش کالبدشکافی، برخی از پیروان از جمله کودکان کشته شدند

کارآگاهان ازکیل امبوک اودرو، رئیس مرکز/کلیسای نیو لایف در شهرستان کیلیفی را برای تحقیقات در مورد قتل های شاکاهولا مرتبط با کشیش پل مکنزی، در مومباسا، کنیا در 27 آوریل 2023 در مقر پلیس اسکورت می کنند. رویترز/استرینگر

کالبد شکافی نشان داده است که برخی از قربانیانی که گویا در تلاش برای پیروی از رهبر فرقه کنیا گرسنگی می‌کشند، کشته شده‌اند.

این اطلاعات پس از ارائه گزارش کالبد شکافی از افراد متوفی توسط بازرسان در دادگاه در زمانی که رهبر فرقه مورد بحث نیز برای محاکمه آورده شد، عمومی شد.

او روز سه شنبه ادعا کرد که حداقل بقایای دو کودک، به گفته یک آسیب شناس دولتی، شواهدی از خفگی نشان می دهد که نشان می دهد آنها مانند بسیاری از قربانیان دیگر از گرسنگی مرده اند.

اسرائیل به اتیوپیایی‌های یهودی تبار اجازه اسکان مجدد می‌دهد، اما کمتر از آنچه وعده داده بود. از فعالان انتقاد می کند

The Last Ride: رپ “Gangsta” توپاک شکور را به Sidhu Moose Wala پیوند می دهد

به گفته مقامات دخیل در نبش قبر، تاکنون 110 جسد از مقبره ها در شرق کنیا بیرون آورده شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، دادگاه روز سه شنبه حکم داد که پل مکنزی رهبر کلیسا تا روز جمعه در بازداشت بماند.

همچنین بخوانید: پلیس 26 جسد دیگر مرتبط با فرقه کنیایی را در دست بررسی پیدا کرد

مکنزی هفته گذشته قبل از دستگیری مجدد توسط یک دادگاه به قید وثیقه آزاد شده بود.

او به اتهام تروریسم به دادگاهی در شانزو در نزدیکی شهر بندری مومباسا فرستاده شده و متهم است که از اعضای کلیسای بین المللی خبر خوب خود خواسته است تا برای ملاقات با عیسی از گرسنگی بمیرند.

به گفته وزارت کشور این کشور، تاکنون بیش از 460 نفر مفقود شده اند و این احتمال وجود اجساد بسیار بیشتر در جنگل را افزایش می دهد.

دولت همچنین گفت که تلاش ها برای نبش قبر مردگان در یک سایت منزوی 800 هکتاری در جنگلی در شمال مومباسا به دلیل آب و هوای نامناسب باید متوقف شود. این گزارش گفت که جستجو برای بازماندگان با استفاده از هواپیما و هواپیماهای بدون سرنشین انجام می شود.

عضو سابق تیتوس کاتانا، که موفق به فرار از سازمان شد، گفت: «کوچکترین قربانیان بچه ها بودند. بعد بعد از بچه ها سراغ مجردها رفتند. او ادامه داد: بعد از آن مادران و سالمندان در صف قرار گرفتند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام