بزرگ یوغ: در آلاسکا ، خرس های مسلح مسئولیت محافظت از روند شمارش را از روس ها ، دموکرات ها بر عهده دارند

به خرس هایی که تازه ترسیم شده اند بسته به احساسی که در آن زمان دارند ، قدرت آغوش ، له کردن یا کشتن خرابکاران مشکوک را دارند.

بزرگ یوغ: در آلاسکا ، خرس های مسلح مسئولیت محافظت از روند شمارش را از روس ها ، دموکرات ها بر عهده دارند

خرس آلاسکا. حسن نیت ارائه می دهد تصویر کارل چاپمن / ویکی مدیا

آلاسکا از راست به خرس های بازو عبور می کند.

آلاسکا حقوق اصلاحیه دوم را به اقلیت در معرض خطر جمعیت خود گسترش داد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که ایالت به دلیل شمارش آرا slow آهسته در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

خرس ها ، که معمولاً در آلاسکا هدف قرار می گیرند ، اکنون به منظور محافظت از روند در برابر خرابکاری های دموکرات ها و روس ها ، به فعالیت فعال انتخاباتی مشغول خواهند بود. به آنها اسلحه داده می شود.

صندوق های رای گیری این ایالت به نازک بر روی یخ آن گسترش یافته است. آنها از طریق سورتمه به ایستگاههای شماری که معمولاً در شهرهای بالای 27 سال واقع شده اند منتقل می شوند.

تاکنون تنها 56 درصد آرا A آلاسکا شمارش شده است. گزارش ها می گویند ، زیرا این روند توسط روسیه در این انتخابات به خطر افتاده است. با کمک همکاران دموکرات ، روس ها رفتارهای آبدار را در مسیرهای اصلی پاشیدند و حواس گرسنه های گرسنه که سورتمه ها را می کشند ، منحرف می شود.

حتی بیشتر نگران کننده است که افزایش ناگهانی جمعیت “سگهای دارای فضیلت آسان” ولگرد و بیش از حد لباس سرگردان ، که گمان می رود مخفیانه از طریق تنگه های برینگ حمل شده اند.

این هجوم حتی موثرتر سرعت زایمان را کاهش می دهد. یک مقام دولتی گفت: “شما واقعاً نمی توانید هاسکی های ما را سرزنش کنید – آنجا هوا سرد و تنهاست …”

به خرس هایی که تازه ترسیم شده اند بسته به احساسی که در آن زمان دارند ، قدرت آغوش ، له کردن یا کشتن خرابکاران مشکوک را دارند. انتظار می رود که آنها تا تابستان با سلامتی سورتمه ها را به پایتخت جونو برسانند.

این یک کار طنز است.

نویسنده روزنامه نگار و نویسنده کتاب است آروشی، گزارشی از تحقیقات قتل و دادرسی متعاقب آن.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.