بزرگ یوگ: شرکت جارد کوشنر می گوید: “ما کاخ سفید را به یک خانه شیعه تبدیل خواهیم کرد”

این شرکت امور فریب آمیزی پیش پا افتاده مانند تأمین آب ، لوله کشی ، منبع تغذیه و گرمایش را از کارمندان فدرال شغلی که این مسئولیت ها را دارند بر عهده خواهد گرفت.

بزرگ یوگ: شرکت جارد کوشنر می گوید:

تصویر پرونده کاخ سفید. ویکی مدیا عوام

با شرکت املاک و مستغلات جارد کوشنر قرارداد بر عهده گرفته شده تا امور مربوط به نگهداری کاخ سفید را بر عهده بگیرد. مدیران تاسیسات باتجربه از شرکت های کوشنر موارد فریبنده ای پیش پا افتاده مانند تأمین آب ، لوله کشی ، منبع تغذیه و گرمایش را از کارمندان فدرال شغلی که این مسئولیت ها را دارند بر عهده خواهند گرفت.

این تغییر اندکی پس از ویروسی شدن فیلم های واقع گرایانه (پیش) ایجاد صحنه های متحرک از ناله دونالد ترامپ هنگام بیرون کشیدن از ساختمان رخ می دهد. “این چیزی نیست که ما دوست داشته باشیم ببینیم. ما باید عظمت کاخ سفید را حفظ کنیم “، یک مقام گفت.

به همین دلیل به شرکت کوشنر نزدیک شد. در هزاران ملکی که اداره می کنند ، کوشنرها سیستم های ناامنی را به کار انداخته اند که اجاره دهندگان کم درآمد یا بیکار را از این کشور خارج می کند. اگرچه کاخ سفید نوع دیگری از ساختمان است ، اما اصول این تخلیه مانند بیشتر موارد دیگر است: اجاره نامه ساکنین فعلی آن تمام شده است. او هر دو بیکار است و به وضوح درآمد کمی دارد. پدر همسر کوشنر که شغل خود را در دفتر بیضی شکل از دست داده و سالها 750 دلار یا مالیات بر درآمد کمتری پرداخت کرده است ، به راحتی از این معیارها برخوردار است.

به روزرسانی های مستقیم نتایج انتخابات ایالات متحده را اینجا دنبال کنید

در چنین پروژه هایی ، كوشنرها متخصصانی را به زمین می فرستند كه لوله های فاضلاب را مسدود می كنند و باعث ایجاد ریفلاك در توالت می شوند. سپس آنها با قطع آب در مناطق استراتژیک مشکل را حل کردند. این امر به دنبال معرفی انتخاب ویژه ای از اشکالات به سرعت در حال ضرب و قطع حرارت انجام می شود.

سخنگوی شرکت های کوشنر گفت: “داده های ما نشان می دهد که ظرف سه هفته مطابقت دارد.”

کوشنرها قصد دارند چند عنصر سفارشی را نیز به داخل بریزند. مانند پخش کلمات “زمستان می آید” در یک حلقه بر روی سیستم آدرس عمومی. قطع کردن اخبار فاکس؛ و از یک خدمه بخواهید تلفن هوشمند رئیس جمهور را در هر فرصت موجود پنهان کند.

نیویورکر گزارش داد که ایوانکا ترامپ ، همسر جارد ، قبلاً به عنوان دختر جو بایدن درخواست کار کرده است ، نشان می دهد که کوشنرها از نظر نقدی تنگ هستند ، بنابراین این قرارداد مهم بود.

كوشنر كتاب بازی خود را نوشت: “ما كاخ سفید را به یك خانه شیعه تبدیل خواهیم كرد”.

این یک کار طنز است.

نویسنده روزنامه نگار و نویسنده کتاب است آروشی، گزارشی از تحقیقات قتل و دادرسی متعاقب آن.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.