بعد از “بدون لباس”، آیا شاهزاده هری از بالکن کاخ باکینگهام منع می شود؟

تاج گذاری: آیا هری از بالکن کاخ باکینگهام منع می شود؟

مگان بریتانیا، دوشس ساسکس، هری، دوک ساسکس، ویلیام و کیت، شاهزاده و پرنسس ولز در 10 ژوئیه 2018 در بالکن کاخ باکینگهام ایستاده‌اند تا یک پرواز نظامی به مناسبت صدمین سالگرد نیروی هوایی سلطنتی را تماشا کنند. گمانه زنی هایی وجود دارد که آیا هری پس از مراسم تاج گذاری پادشاه چارلز سوم در 6 می، اجازه حضور در بالکن را خواهد داشت یا خیر. عکس فایل/AFP

این بالکن معروف ترین بالکن جهان است. و امروز که مراسم تاریخی تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و همسرش کامیلا به پایان می رسد، همه نگاه ها به آن خواهد بود. بالکن کاخ باکینگهام جایی است که خانواده سلطنتی بعد از مراسم جمع می شوند. این یکی از پر صحبت ترین عکس های بریتانیا در روزهای آینده خواهد بود.

عکس صریح نیست قطعا صحنه سازی شده است. و در حالی که ما همه چیز را در مورد مراسم و لیست مهمانان می دانیم، اینکه چه کسی به بالکن می رسد یک راز باقی مانده است.

البته پادشاه و ملکه تازه تاجگذاری شده نیز وجود خواهند داشت. شاهزاده ویلیامز پسر “اطاعت”، همسرش کیت و سه فرزندشان ظاهر خواهند شد. سوال بزرگ این است: آیا هری بخشی از این عکسبرداری خواهد بود؟ و خواهر و برادر جنجالی چارلز پرنس اندروز چطور؟

شکستن سنت: چرا کیت میدلتون ممکن است تاج را برای تاجگذاری پادشاه چارلز کنار بگذارد؟

تاج گذاری پادشاه چارلز سوم: هیچ نقش رسمی برای شاهزاده هری وجود ندارد، آیا مگان مارکل علت آن است؟

بالکن یکی از ویژگی‌های مهم در تمام جشن‌های بزرگ خانواده سلطنتی است – پیروزی در جنگ‌ها، تولد پادشاه، جشن‌های سالگرد، عروسی‌ها و البته تاج‌گذاری.

عکس بالکن بعد از تاجگذاری قرار است بیش از هزار کلمه صحبت کند. و پیغام بده

تاج‌گذاری ویل هری از بالکن کاخ باکینگهام منع می‌شود
کارگران خانواده سلطنتی بالکن کاخ باکینگهام را قبل از مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در لندن آماده می کنند. AP

فقط خانواده های سلطنتی شاغل؟

روز شنبه، پس از بازگشت خانواده از مراسم تاج‌گذاری در کلیسای وست‌مینستر، پرده‌ها برافراشته می‌شوند و چندین مهمان به بالکن می‌روند و برای جمعیتی که بیرون دروازه‌های کاخ جمع شده‌اند دست تکان می‌دهند. بر اساس گزارشی که در این نشریه منتشر شده، گمانه‌زنی‌های فزاینده‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه این یک گروه اصلی از «خانواده‌های سلطنتی شاغل» هستند، اعضای خانواده که وظایف رسمی را از جانب پادشاه انجام می‌دهند. بی بی سی.

اگر چنین باشد، شاه چارلز سوم و ملکه کامیلا اولین حضور خود را پس از تاج گذاری خواهند داشت. آنها را شاهزاده و پرنسس ول (ویلیام و کیت) همراهی خواهند کرد. دوک و دوشس ادینبورگ (شاهزاده ادوارد و همسرش سوفی)؛ پرنسس رویال (آن) و دیگر اعضای خانواده سلطنتی دوک و دوشس گلاستر (شاهزاده ریچارد و همسرش بیرجیت) و دوک کنت (پرنس ادوارد، پسر عموی ملکه الیزابت).


پوشش ما از تاجگذاری شاه چارلز

تعدادی باستان، برخی دزدیده شده: قاشق، شبح، تاج و جواهرات دیگر برای تاج گذاری شاه چارلز

توضیح داده شده: چه کسی در مراسم تاجگذاری شاه چارلز و نقشی که آنها بازی خواهند کرد

چگونه تاجگذاری شاه چارلز نشان دهنده عشق او به طبیعت است

ستاره آفریقا در عصای سلطنتی شاه چارلز چیست؟ چرا آفریقای جنوبی خواهان بازگشت آن هستند؟

“پادشاه من نیست”: چگونه بریتانیا پیش از تاجگذاری چارلز به دنبال ضد سلطنت طلبان می رود

The Ex Factor: چرا شوهر اول “شیطون” ملکه کامیلا دعوت نامه تاجگذاری دریافت کرده است

توضیح داد: چرا تاجگذاری چارلز 9 ماه پس از اعلام پادشاهی او انجام می شود


آیا هری غرغر می شود؟

اگر فقط “خانواده سلطنتی شاغل” باشد، هری واجد شرایط نیست. در سال 2020، هری و همسرش مگان، دوک و دوشس ساسکس اعلام کردند که از وظایف خود به عنوان اعضای خانواده سلطنتی عقب نشینی کرده و به کالیفرنیا نقل مکان می کنند.

یک منبع بسیار معتبر گفت صفحه ششم که “هیچ راهی وجود ندارد” هری برای پیوستن به خانواده در بالکن دعوت شود.

اما منبع دیگری گفت که کاخ هنوز اعلام نکرده است که چه کسی قرار است در بالکن باشد. این منبع گفت: “تنها چیزی که واضح است این است که چارلز پسرش را دوست دارد، احساسات روز ممکن است بر همه چیز غلبه کند.” صفحه ششم.

با این حال، بنا بر گزارش ها، هری از زمانی که برای تاج گذاری به بریتانیا آمده است، پدرش را ندیده است.

تاج‌گذاری ویل هری از بالکن کاخ باکینگهام منع می‌شود
چارلز، کامیلا و پرنس هری در 10 ژوئیه 2005 از بالکن کاخ باکینگهام یک میلیون خشخاش بر فراز مرکز خرید، به نشانه پایان جنگ جهانی دوم، تماشا می کنند. اما اکنون روابط بین هری و خانواده اش بدتر شده است. عکس فایل/AP

در مورد دعوت هری و مگان به این مراسم گمانه زنی های زیادی وجود داشت. روابط آنها با خانواده تیره شده است. آنها در مصاحبه ها، مستندها و یک کتاب درباره نحوه برخورد با آنها صحبت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری انجمن مطبوعاتی بریتانیا، در حالی که هری برای شرکت در مراسم تاجگذاری پدرش در لندن است، هیچ نقش رسمی در این مراسم نخواهد داشت. او به صفوف پشت سر شاه چارلز و کامیلا ملحق نخواهد شد، زیرا آنها از کلیسای وست مینستر به کاخ باکینگهام پس از مراسم برمی گردند.

این همش نیست. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های بریتانیا، هری با وجود 10 سال خدمت در ارتش، اجازه ندارد لباس نظامی خود را در مراسم تاجگذاری بپوشد.

به گزارش تلگراف، انتظار می رود هری که دو تور در افغانستان داشته است، کت و شلوار صبحگاهی بپوشد. این تصمیم به دنبال پروتکل سلطنتی است که معمولاً اعضای غیر شاغل خانواده سلطنتی را از پوشیدن یونیفورم نظامی در مناسبت های رسمی دولتی منع می کند.

هری در ابتدا مجاز به پوشیدن یونیفورم در مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم نبود. با این حال، او بعداً به درخواست شاه چارلز در حالی که در تابوت پادشاه فقید ایستاده بود اجازه یافت.

اما از آن زمان، روابط بین هری و خانواده اش بیشتر بدتر شده است. ساسکس ها در یک ویژه برنامه نتفلیکس بیشتر از این خانواده انتقاد کردند و شاهزاده بعداً این خاطرات را منتشر کرد. یدکی.

این اولین باری است که هری با پدر، برادر و سایر اعضای خانواده سلطنتی از زمان انتشار کتابش ملاقات می کند، حتی در شرایطی که مگان تصمیم گرفته است در این مراسم شرکت کند. دو فرزند این زوج، آرچی و لیلیبت، به همراه مادرشان در کالیفرنیا هستند. انتظار می رود که هری نیز پس از مراسم به سرعت به ایالات متحده بازگردد.

شاهزاده اندرو چطور؟

اگر هری از بالکن منع شود، بعید است که شاهزاده اندرو اجازه داشته باشد. برادر کوچکتر جنجالی پادشاه چارلز نیز برای جشن پلاتینیوم ملکه الیزابت از آخرین لحظه بالکن اخراج شد. بی بی سی.

اندرو نیز مانند هری از هر نقش رسمی در مراسم تاجگذاری کنار گذاشته شده است.

تاج‌گذاری ویل هری از بالکن کاخ باکینگهام منع می‌شود
پادشاه چارلز سوم و کامیلا در 9 آوریل 2023 با پرنسس آن و پرنس اندرو در حالی که برای مراسم عید پاک ماتینز در کلیسای سنت جورج، قلعه ویندزور می‌رسند قدم می‌زنند. خبرگزاری فرانسه

شاهزاده اندرو در ژانویه گذشته از تمام وظایف سلطنتی و وابستگی های نظامی خود محروم شد زیرا درگیر یک دعوای سوء استفاده جنسی شده بود. دوستی نزدیک او با جفری اپستین مجرم جنسی مجرم درگذشته و گیسلین ماکسول، قاچاقچی جنسی محکوم، خانواده سلطنتی را با چهره ای سرخ کرده است.

شاهزاده متهم به تجاوز جنسی به ویرجینیا گیفره زیر سن قانونی در آن زمان بود و در نهایت مبلغی را که به میلیون ها دلار تخمین زده می شد برای حل و فصل خارج از دادگاه به او پرداخت کرد. در حالی که تماس‌های فزاینده‌ای برای سلب عنوان رسمی‌اش وجود دارد، اندرو همچنان دوک یورک است.

آیا خانواده سلطنتی متحد خواهند شد؟

هنوز هیچ اطلاعیه رسمی اعلام نشده است، اما خانواده سلطنتی بزرگ در حال کوچک شدن است. زمانی بود که بیش از 40 نفر برای جشن های قبلی در بالکن ظاهر می شدند. در طول سال ها، تعداد محدود بوده است.

برای جشن پلاتینیوم در سال 2022، 18 نفر از جمله ملکه فقید در بالکن حضور داشتند. تنها شش نفر از اعضای خانواده سلطنتی بودند که در سال 2022 در مراسم Diamond Jubilee ظاهر شدند.

تاج‌گذاری ویل هری از بالکن کاخ باکینگهام منع می‌شود
ملکه الیزابت دوم به همراه نوه هایش پرنس جورج، پرنسس شارلوت، شاهزاده لوئیس و نوه اش پرنس ویلیام و همسرش کیت در بالکن کاخ باکینگهام در انتهای مراسم پلاتینیوم در لندن در 5 ژوئن 2022 به عنوان بخشی از مراسم ملکه الیزابت دوم جشن های سالگرد پلاتین عکس فایل/AFP

در زمانی که محبوبیت سلطنت بریتانیا رو به افول است، هیچ فرصتی بهتر از عکسبرداری برای ارسال پیامی مبنی بر متحد بودن خانواده سلطنتی وجود ندارد. اما پس از شستن ملحفه های کثیف در ملاء عام، آیا می توانند به سادگی لبخند بزنند و برای دوربین ها دست تکان دهند؟

لازم نیست خیلی منتظر بمانیم تا بفهمیم.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام