بلژیک بیش از 2000 قوطی از میلر را به دلیل شعار “شامپانی از آبجو” نابود کرد.

بلژیک بیش از 2000 قوطی از Miller High Life را به دلیل شعار

طبق آداب و رسوم بلژیک، Comité Champagne خسارت تخریب قوطی ها را جبران کرد. این “با نهایت احترام برای نگرانی های زیست محیطی با اطمینان از اینکه کل دسته، هم محتویات و هم محتویات، به شیوه ای مسئولانه از نظر زیست محیطی بازیافت شده است. منبع: AP انجام شد.

بروکسل: بلژیک، کشوری که با افتخار خود را منطقه شامپاین جهان می نامد، 2000 قوطی میلر های لایف را به دلیل استفاده از شعار “شامپانی از آبجو” بر روی بسته بندی آنها نابود کرد.

میلر های لایف سال ها خود را به عنوان “شامپاین آبجو” به بازار عرضه کرده است تا این که در این هفته فرانسوی ها تصمیم گرفتند این بحث را برطرف کنند.

بیش از 2000 قوطی از Miller High Life که به این عنوان برچسب خورده بودند توسط گمرک بلژیک به درخواست سازمان بازرگانی که از منافع تولیدکنندگان و خانه های شراب گازدار شمال شرقی فرانسه محافظت می کرد، شکست.

Comité Champagne خواستار نابودی محموله ای از 2352 قوطی شد به این دلیل که شعار صد ساله کارخانه آبجوسازی آمریکایی علامت محافظت شده “شامپاین” مبدأ را نقض می کند.

به گفته یکی از مقامات اداره گمرک بلژیک در روز جمعه، این محموله در اوایل ماه فوریه در بندر آنتورپ بلژیک متوقف شد و عازم آلمان شد.

برند Miller High Life متعلق به شرکت نوشیدنی Molson Coors است، اما در حال حاضر به اتحادیه اروپا صادر نمی شود و گمرک بلژیک از افشای اینکه چه کسی این نوشیدنی ها را خریداری کرده است خودداری کرد.

این سازمان تجاری در بیانیه ای اعلام کرد که مشتری آلمانی “در جریان این تصمیم قرار گرفته و اعتراضی به این تصمیم نداشته است.”

شرکت آبجوسازی میلر در دهه 1850 توسط فردریک میلر مهاجر آلمانی در ایالات متحده تاسیس شد. قدیمی ترین برند آن، Miller High Life، به عنوان پرچمدار آن در سال 1903 معرفی شد.

در وب سایت شرکت مستقر در میلواکی، آمده است که سه سال بعد، برای اولین بار از نام “شامپاین آبجو بطری” استفاده شد.

در سال 1969، به اختصار “شامپاین آبجو” نامگذاری شد. بطری های 750 میلی لیتری آبجو به سبک شامپاین نیز در فصول تعطیلات عرضه شده است.

طبق بیانیه شرکت Molson Coors Beverage به آسوشیتدپرس، میلر های لایف با افتخار شعار “شامپاین آبجو” را برای تقریباً 120 سال به لطف بطری شیشه ای نفیس و طعم ترد آن اجرا کرده است.

مهم نیست که چقدر این شعار ممکن است در ایالات متحده مورد پسند واقع شود، با قوانین اتحادیه اروپا در تضاد است که به وضوح نشان می دهد محصولاتی که نشانه حفاظت شده مبدا را نقض می کنند می توانند تقلبی در نظر گرفته شوند.

به گفته شرکت نوشیدنی Molson Coors، کلمه شامپاین مشمول «محدودیت‌های محلی» است.

این کسب و کار اضافه کرد: «اما ما همچنان به Miller High Life، نام مستعار آن، و منشأ آن در میلواکی، ویسکانسین، افتخار می کنیم. ما همیشه از دوستان اروپایی خود به ایالات متحده استقبال می کنیم تا یک لیوان High Life را با هم بلند کنیم.

طبق آداب و رسوم بلژیک، Comité Champagne خسارت تخریب قوطی ها را جبران کرد. بر اساس بیانیه مشترک آنها، “با نهایت احترام برای نگرانی های زیست محیطی با اطمینان از اینکه کل دسته، هم محتویات و هم ظروف، به شیوه ای مسئولانه از نظر زیست محیطی بازیافت می شوند” انجام شد.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام