بوریس جانسون در نامه ای به همکاران حزب محافظه کار شورشی از قفل طبقاتی انگلیس دفاع می کند

با پایان یافتن دومین قفل ملی در 2 دسامبر ، بیشتر جمعیت انگلیس تحت دو سخت ترین طبقه قرار می گیرند. حدود 32 میلیون نفر ، از جمله در لندن ، در ردیف 2 قرار می گیرند

بوریس جانسون در نامه ای به همکاران حزب محافظه کار شورشی از قفل طبقاتی انگلیس دفاع می کند

تصویر پرونده بوریس جانسون. AP

لندن: نخست وزیر بوریس جانسون از نمایندگان حزب محافظه کار خود خواسته است تا از لایه های مستقر در دولت حمایت کنند کووید -19 قفل شدن در رأی گیری پارلمان در نامه ای تأکید می کند که بند “یک غروب آفتاب” – یا تاریخ انقضا – 3 فوریه در مورد آخرین محدودیت ها.

جانسون در تلاش برای مهار شورش فزاینده در صفوف خود علیه اقدامات جدیدی که روز سه شنبه آینده با رای مجلس عوام روبرو خواهد شد ، شنبه شب نوشت که طبقات هر دو هفته یک بار بررسی می شود و مناطق می توانند از اواسط به پایین طبقه منتقل شوند -دسامبر

وی نوشت: “آیین نامه ها 3 فوریه غروب خورشید دارند. پس از چهارمین بازبینی دو هفته ای (27 ژانویه) ، پارلمان رأی دیگری درباره روش طبقه بندی خواهد داد و تعیین می کند که این اقدامات تا پایان ماه مارس باقی بمانند.”

وی در تلاش برای جنجال نمایندگان خشمگین مخالف قفل شدن بیشتر ، وی همچنین متعهد شد که داده های بیشتری را منتشر کند و شرح دهد که شرایط برای تغییر یک منطقه به یک طبقه باید تغییر کند ، و همچنین تجزیه و تحلیل تأثیرات بهداشتی ، اقتصادی و اجتماعی اقدامات انجام شده سرکوب کردن ویروس کرونا .

با پایان یافتن دومین قفل ملی در 2 دسامبر ، بیشتر جمعیت انگلیس قرار است زیر دو طبقه سخت قرار بگیرند. حدود 32 میلیون نفر – 57.3 درصد از انگلیس و از جمله لندن را تحت پوشش قرار می دهند – در سطح 2 یا سطح هشدار بالا قرار می گیرند ، به این معنی که قانون شش نفر با حداکثر شش نفر از اعضای خانواده های مختلف که در خارج از کشور ملاقات می کنند ، اعمال می شود.

مکانهای پذیرایی مجاز به افتتاح هستند اما تحت این قوانین سخت کار می کنند ، در حالی که صرف غذا در داخل خانه فقط به خانواده های مجرد محدود می شود و حباب های حمایتی و فروش الکل فقط با یک وعده غذایی مهم مجاز است.

علاوه بر این ، حدود 23.3 میلیون نفر – یا 41.5 درصد از جمعیت – قرار است در بالاترین سطح هشدار Tier 3 قرار بگیرند ، که هرگونه اختلاط در خانه ها و مکان های پذیرایی را که مجاز به باز کردن فقط برای آماده سازی است ، منع می کند.

فقط سه منطقه از جزایر وایت ، کورن وال و جزایر اسلیلی تحت کمترین کنترل های سطح 1 قرار خواهند گرفت که قانون شش به طور کلی اعمال می شود و بیشتر مکان ها مجاز به عملکرد طبیعی هستند.

اقدامات سختگیرانه بعدی پس از چهار هفته تعطیلی در خانه موجبات واکنش نمایندگان پارلمان توریست جانسون در این کشور شده است و این تغییرات پس از بلاتکلیف ماندن حزب کارگر مخالف در پارلمان روبرو خواهد شد و ممکن است در رای گیری روز سه شنبه رای ممتنع دهد.

هیئت دولت در تلاش بوده و از آخرین اقدامات برای مهار شیوع اطمینان حاصل کند ویروس کرونا عفونت ها مانع عوام را از بین می برند.

دومینیک راعب ، وزیر امور خارجه ، در پاسخ به این سال که آیا دولت از موج سوم این موج وحشت دارد ، گفت: “این خطر وجود دارد اگر توازن را درست انجام ندهیم.” ویروس کرونا پاندمی.

وزیر دفتر کابینه ، مایکل گوو ، گفت که نمایندگان مجلس باید “مسئولیت تصمیم گیری های دشوار” را به عهده بگیرند زیرا این خطر وجود دارد که سرویس بهداشت ملی (NHS) توسط دولت تأمین شود کووید -19 موارد در ماه های زمستان.

با این حال ، یکی از نمایندگان پشتیبان تورین ، توبیاس الوود ، با اشاره به اینکه همه هفت بیمارستان نایتینگل ، واحدهای شیفتی ساخته شده در جریان موج اول همه گیری ، “عمدتا خالی” هستند ، افزود که کارکنان پزشکی نظامی می توانند به آنها کمک کنند.

در همین حال ، استیو بیکر ، نماینده حزب توری ، که رهبر شورش با گروه بهبود Covid Recovery (CRG) است ، گفت که آنها “خوشحال خواهند بود که در مسئولیت تصمیم گیری سهیم باشند” تا زمانی که “اطلاعات لازم برای نشان دادن محدودیت های دولت مفیدتر باشد از آسیب “به طور کامل ارائه می شود.

وی گفت: “این یک درخواست متوسط ​​است.”

در روز شنبه ، 479 مورد مرگ و میر دیگر طی 28 روز پس از آزمایش مثبت در انگلیس گزارش شد که باعث افزایش کل تلفات ویروس به 58،030 نفر شد. همچنین طی 24 ساعت گذشته 15871 مورد مثبت دیگر ثبت شده است.

در همین حال ، دولت انگلیس وزیر جدیدی را منصوب کرد تا به طور خاص نظارت بر عرضه هر یک را بر عهده بگیرد کووید -19 واکسنی که پس از پاک کردن همه بررسی های نظارتی در دسترس باشد. ندیم زهاوی ، وزیر در بخش تجارت و صنعت ، اکنون به عنوان وزیر مشترک وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی نیز خدمت خواهد کرد.

زاهوی در بیانیه ای در توئیتر گفت: “یک مسئولیت بزرگ و یک چالش بزرگ عملیاتی اما کاملاً متعهد به اطمینان از این که می توانیم واکسن ها را سریعاً پر کنیم – باعث نجات جان و معیشت و کمک به بازسازی بهتر می شود.”

دولت می گوید که 2 میلیون دوز بیشتر از این کشور را نیز تأمین کرده است ویروس کرونا واکسن شرکت آمریکایی Moderna ، که 95 درصد در آزمایشات موثر است. این امر سفارش مدرن انگلیس را به هفت میلیون می رساند – برای حدود 3.5 میلیون نفر کافی است.

به طور جداگانه ، انگلیس سفارشات 100 میلیون دوز واکسن آکسفورد را که تحت آزمایشات دیگری قرار دارد ، و 40 میلیون دوز فیب را از Pfizer و BioNTech ثبت کرده است ، که همچنین 95 درصد موثر است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.