بوریس جانسون پس از تماس با MP که بعداً آزمایش COVID-19 مثبت شد ، خود را جدا می کند

طبق قوانین NHS Test and Trace ، انزوای شخصی جانسون باید 10 روز ادامه داشته باشد و در 26 نوامبر پایان یابد

بوریس جانسون پس از تماس با MP که بعداً آزمایش COVID-19 مثبت شد ، خود را جدا می کند

تصویر پرونده بوریس جانسون. AP

لندن: نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون پس از دیدار با یکی از اعضای پارلمان که بعداً مثبت شد ، در حال انزوا است کووید -19 ، داونینگ استریت گفت.

سخنگوی نخست وزیر روز یکشنبه گفت که جانسون توسط سرویس بهداشت ملی (NHS) آزمایش و ردیابی به او اطلاع داده شد که با کسی تماس گرفته که مثبت آزمایش کرده و باید خودش را منزوی کند.

“نخست وزیر قوانین را دنبال می کند و در حال انزوا است. او از داونینگ استریت به کار خود ادامه خواهد داد ، از جمله در پاسخ به واکنش دولت به ویروس کرونا همه گیری ، “سخنگوی گفت.

“نخست وزیر خوب است و هیچ علائمی ندارد کووید -19 ، “سخنگوی افزود.

جانسون در ماه آوریل پس از آزمایش مثبت سه شب را در مراقبت های ویژه در بیمارستان سنت توماس در مرکز لندن گذراند کووید -19 .

طبق قوانین NHS Test and Trace ، انزوا از خود باید 10 روز ادامه داشته باشد و در 26 نوامبر پایان یابد.

جانسون صبح روز پنجشنبه جلسه ای به مدت حدود 35 دقیقه با برخی از نمایندگان در دفتر خود در خیابان 10 داونینگ داشت ، از جمله لی اندرسون – نماینده اشفیلد در منطقه میدلندز شرقی انگلیس.

اندرسون بعداً علائمی پیدا کرد و از نظر آزمایش مثبت بود کووید -19 و در صفحه فیس بوک خود ارسال کرد و گفت که او خودش را منزوی می کند.

“روز جمعه احساس چشایی ام را از دست دادم در همان زمان همسرم سردرد سختی داشت. سرفه ، تب نداشتم و احساس خوبی داشتم. ما هر دو شنبه یک آزمایش داشتیم و نتیجه صبح یکشنبه حاصل شد. “

“من و همسرم هر دو آزمایش مثبت داشتیم. احساس می کنم کاملا خوب است و بزرگترین نگرانی من همسرم است که در گروه محافظت شده است. اما هر دو احساس خوبی داریم. “

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.